دستگیری عاملان تیراندازی و قتل در کمتر از ۲۴ در رشت

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان تیراندازی و قتل در کمتر از ۲۴ در این شهرستان خبر داد.


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجر به قتل در منطقه شالکوه شهرستان رشت، مأموران انتظامی بلافاصله با حضور در محل، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با حضور پلیس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مردی 40 ساله حین درگیری بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده و دو مرد 21 و 28 ساله دیگر که در این نزاع حضور داشتند، مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برابر تحقیقات صورت گرفته معلوم شد که مقتول به همراه همدستانش به علت اختلافات قبلی و قمار با چوب و چماق با 3 نفر دیگر درگیر شده‌اند، گفت: کارآگاهان آگاهی با اقدامات فنی عاملان تیراندازی و قتل را در کمتر از 24 ساعت شناسایی کردند.

سرهنگ حسن‌پور با بیان اینکه مأموران آگاهی قاتل 43 ساله و دو برادر وی را در شهر رشت دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری را از مخفیگاه آن‌ها کشف کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با پلیس برای برخورد با مجرمان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان