طرح پایش فراگیر و سامان‌دهی مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان

با هدف توجه توأمان به سطوح مختلف مبنایی و متعالی آموزش‌های علمی کاربردی و دیگر مولفه‌های تخصصی دیگر، طرح پایش فراگیر و سامان‌دهی مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان اجرا شد.

طرح پایش فراگیر و سامان‌دهی مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دهمین جلسه هیات نظارت و ارزیابی این دانشگاه در سال 1401 با دستور کار بررسی وضعیت مراکز آموزش علمی کاربردی استان باتوجه به نتایج حاصله از طرح پایش و ساماندهی مراکز برگزار شد.
در این جلسه، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: طرح «پایش فراگیر و ساماندهی مراکز آموزش علمی کاربردی» در راستای پیشبرد برنامه‌های تحولی دانشگاه در امور نظارت و ارزیابی، از چهارم لغایت بیست وهفتم مهرماه جاری در 15 مرکز آموزش استان برگزار شد.

جعفری ادامه داد: در این طرح مراکز آموزشی در 8 عامل (فضا، امکانات و تجهیزات، مدرسان، امور آموزش و پذیرش، دانشجویان و دانش‌آموختگان، پژوهش و فناوری، مدیریت و امور اداری و حقوقی، فرهنگی و اجتماعی، کاربینی و کارورزی) 68 ملاک و 182 نشانگر با معیارهای قضاوت مشخص در تمامی جنبه ها به دقت مورد ارزیابی قرار گرفته و تعیین وضعیت شدند تا نتایج آن در تصمیمات پیشرو، مبنای نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جامعیت در بررسی، توجه توأمان به سطوح مختلف مبنایی و متعالی آموزش‌های علمی کاربردی، اتکاء به سازوکارهای شفاف و آگاهی‌بخش، پوشش کامل مراکز، تامین داده‌های معتبر و تصمیم‌ساز با کارکردهای تشویقی، تجویزی، تکلیفی و تحدیدی از اهداف اصلی طرح مذکور بوده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان