مهاجم ایران سوژه نقل و انتقالات اروپا

مهر نوشت: در حالی که سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرده است که می‌خواهد در باشگاه بایر لورکوزن بماند، دو تیم روسی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند.

مهاجم ایران سوژه نقل و انتقالات اروپا

نیمکت نشینی های سردار آزمون در بایر لورکوزن و فرصت کم برای بازی و گلزنی در یک سال حضور این مهاجم ایرانی در بوندس لیگا باعث شد تا تیم هایی از سه کشور به دنبال او باشند؛ از المپیک مارسی فرانسه گرفته تا گالاتاسرای و فنرباغچه ترکیه و باشگاه های زنیت، سوچی و لوکوموتیو روسیه.

چرا انتقال به غول‌های ترکیه منتفی شد؟

گالاتاسرای ترکیه شاید اولین تیمی بود که نام آن به عنوان یکی از مشتریان آزمون در نقل و انتقالات زمستانی این فصل مطرح شد. این تیم برای تقویت خط حمله خود نام آزمون را در لیست خریدهایش قرار داد. علاوه بر این، فنرباغچه هم سردار را زیر نظر داشت اما در نهایت مهاجم ایران که تنها یک سال از حضورش در بوندس لیگا می‌گذرد ترجیح داد در این مقطع زمانی به ترکیه نرود. ضمن اینکه سردار در جریان مسابقات جام جهانی در گفتگو با یک شبکه ترکیه ای اعلام کرده بود که اگر روزی بخواهد در ترکیه بازی کند، تیم مورد علاقه اش فنرباغچه است.

پیشنهاد 10 میلیون یورویی المپیک مارسی

آزمون فصل گذشته مورد توجه تیم المپیک لیون فرانسه بود و حتی تا چند قدمی پیوستن به این تیم هم رفت اما در نهایت بایر را انتخاب کرد. این بار نوبت المپیک مارسی بود که برای جذب آزمون دست به کار بشود. طبق اعلام روزنامه اکیپ، باشگاه فرانسوی حاضر بود 10 میلیون یورو برای خرید آزمون هزینه کند اما در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی، این معامله هم منتفی شد.

مهاجم ایران سوژه نقل و انتقالات اروپا/ اصرار روس‌ها و انکار سردار

صف مشتریان در روسیه!

اما بیشترین مشتریان آزمون در این پنجره زمستانی از کشور روسیه بوده اند. سردار با سابقه چند سال بازی در تیم های روبین کازان، روستوف و زنیت سنت پترزبورگ، مطمئن ترین گزینه برای تقویت خط حمله یک تیم روسی است؛ به ویژه اینکه آمار گلزنی و پاس گل او در زنیت طی سه فصل بازی در این تیم بسیار ویژه بود. روز گذشته یکی از خبرنگاران روسی اعلام کرد زنیت برای بازگرداندن مهاجم ایرانی و سابق خود دست به کار شده است. سایت چمپیونات روسیه هم شب گذشته خبر داد لوکوموتیو مسکو و سوچی دو باشگاه دیگر روسی هستند که برای خرید قرضی آزمون پیشنهادات خود را ارائه داده اند. هدایت سوچی بر عهده قربان بردیف است؛ مربی ترکمن الاصلی که آزمون برای او احترام زیادی قائل است و از این مربی به عنوان «پدر فوتبالی» خود یاد می کند.

تاکید آزمون: در بایر می مانم

اما سردار آزمون در برابر تمام پیشنهاداتی که به او رسیده است، تاکید کرده که می خواهد در بایر بماند و تمرکزش را روی این تیم بگذارد. چه زمانی که پیشنهاد گالاتاسرای ترکیه مطرح شد و چه زمانی که المپیک مارسی برای جذب این مهاجم 28 ساله اقدام کرد، آزمون از موضع خود کوتاه نیامد و اعلام کرد که در بوندس لیگا می ماند. مهاجم تیم ملی ایران قصد دارد حداقل تا پایان فصل به کارش در بایر ادامه بدهد و اگر قرار بر انتقال به تیم دیگری باشد، این اتفاق در تابستان رخ می دهد.

بیشتر بخوانید:

251254

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان