فرمانده کل سپاه: خرمشهرهای امروز در فضای مجازی است / ساکت ننشینید؛ زیرا دشمنان دروغ می‌بافند / جهان، جهان مبارزه حق و باطل است؛ ما برحق هستیم

تسنیم نوشت: سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهرهای امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرزهای زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است.

فرمانده کل سپاه: خرمشهرهای امروز در فضای مجازی است / ساکت ننشینید؛ زیرا دشمنان دروغ می‌بافند / جهان، جهان مبارزه حق و باطل است؛ ما برحق هستیم

فرمانده کل سپاه گفت: خرمشهرهای امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرزهای زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج طی سخنانی اظهار داشت: برخی از لحظات تاریخ امتدادی ابدی دارند و امتداد زنده ای از یک حقیقت هستند. وی افزود: این وقایع فراتر از مرزهای زمان حرکت می‌کنند و تاریخ نخواهد توانست بر چهره آنها غبار فراموشی بنشاند. امروز از همان روزهای الهی است؛ وقتی امام بعد از 15 سال تبعید به وطن بازگشت نقشه جامع یک انقلاب شکوهمند در عالم رقم خورد.

سردار سلامی تصریح کرد: پس از ارتحال امام بیرق هدایت امت در دست جانشینی صالح قرار گرفت و نیابت امام زمان بر عهده شخصیتی قرار گرفت که بیش از سه دهه است در بحران های جهانی سفینه نجات این امت است. هنر این مرد بزرگ که امروز ما توفیق سربازی او را داریم این بود که اجازه نداد کشور در هیچ خاکریزی عقب نشینی کند. بدست او تهاجم رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن پاسخ داده شد و هیچ کس میدان را ترک نکرد. فشارها اضافه شد و جوانان به میدان آمدند و از تحریم فرصتی برای ایجاد قدرت اقتصادی ایران ساختند.

وی ادامه داد: آنها از این هم عبور کردند و فتنه تکفیر را در جهان اسلام منتشر کردند تا نفوذ منطقه‌ای ما را از بین ببرند. اما دوباره اسلام با میدان داری یک فرمانده بزرگ یعنی شهید سلیمانی درخشید و این فتنه تکفیر هم خنثی شد تا ما بتوانیم در فضای حیاتی جهان اسلام تنفس کنیم. فضا برای تحرک سیاسی آمریکا در منطقه تنگ شد و همه نقشه آنها شکست خورد.اما جوانان ما در میدان این نبرد بزرگ حضور داشتند و نشان دادند که می‌توانند و توانستند نیازهای کشور را در غیاب بیگانگان برطرف کنند.

سردار سلامی عنوان کرد: ما توانستیم حضورمان در منطقه را تثبیت کنیم و قدرت دفاعی مان را گسترش بدهیم و امروز ایران عزیز در همه جنبه ها قدرتمند است و قدرت اصلی ایمان و اراده اوست و این قدرت در قلب جوانان این سرزمین است. امروز دیگر از قدرتها هراسی نیست و دیگر همیشه اولین‌ها غربی‌ها نیستند و جهان در حال عبور از این کلیشه‌ها است و شما توانستید اثبات کنید که هرچه اراده کنیم را می‌توانیم بدست بیاوریم.

وی اظهار داشت: همه این تهدیدات واقعیاتی بود که در مقابل ملت ایران قد علم کردند و ما امروز در قلب این نبرد هستیم. اما از دشمنان نمی‌ترسیم و آنها را می‌شناسیم. ما امروز هم شاخص‌های ظاهری قدرت را داریم و هم قدرتی داریم که می‌تواند از تسخیر قلب‌ها و ذهن‌ها توسط دشمن جلوگیری کند. این قدرت غلبه امروز در اختیار ملت ایران است و تقریبا اکثر تهدیدات را تمام کرده‌ایم.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز شما جوانان وارثان این دستاوردهای بزرگ هستید. وقتی دشمن راهبرد امنیت ملی آمریکا برای قرن 21 را می نوشت، در صدر آن بیان کردند ما به دنبال جهانی هستیم که همه شهروندان یک دهکده کوچک شوند. آنها می‌خواستند همه به ارزشهای آمریکایی اعتقاد پیدا کنند تا ادیان از بین بروند. علاوه بر آن می‌خواستند همه روایت‌های توسط دشمن نقل شود و هرچه اتفاق افتاد داده‌هایی را به ذهن متبادر کنند که از غرب نشات می‌گیرد. پس از آن گفتند همه باید از کاهای یکسان استفاده کنند تا همه دارای سبک زندگی یکسان باشند.

وی ادامه داد: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهرهای امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرزهای زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است. امروز هیچ میدانی برای پیروزی دشمن وجود ندارد. پس ساکت ننشینید زیرا آنها دروغ می‌بافند و جهان، جهان مبارزه حق و باطل است اما ما برحق هستیم و با جهان صادقانه صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

21220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان