افتتاح ۱۵پروژه عمرانی در بخش آب آشامیدنی قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۵پروژه عمرانی آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 15پروژه عمرانی در بخش آب آشامیدنی قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 15پروژه عمرانی آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای پروژه‌های مذکور 250میلیارد ریال هزینه شده است.

او تعداد پروژه‌های افتتاحی در هر یک از حوزه‌های شهرستانی را نیز شامل قزوین پنج پروژه، آبیک یک پروژه، البرز دو پروژه، تاکستان دو پروژه، بویین‌زهرا چهار پروژه و در شهرستان آوج یک پروژه برشمرد.

بیرنوندی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی کشور پروژه‌های متنوعی اعم از 2هزار و 250مترمکعب مخزن، 18کیومتر خط انتقال و شبکه، حفر و تجهیز دو حلقه چاه، دو باب ایستگاه پمپاژ، نصب آب شرین‌کن، بهبود فرایند تصفیه فاضلاب خام در تاکستان و قشلاق آبیک و بهره‌برداری از سامانه یکپارچه GPS اطلاعات مکانی را افتتاح و به بهره‌برداری می‌رساند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان ضمن قدردانی از مسئولین کشوری و استانی برای نگاه ویژه و حمایت از صنعت آب و فاضلاب استان، بر اهمیت مدیریت مصرف آب آشامیدنی برای جلوگیری از کم‌آبی تاکید کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان