اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گسترده در طرح‌های نوروزی پلیس

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گسترده و هدفمند همزمان با آغاز طرح‌های نوروزی پلیس خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی گسترده در طرح‌های نوروزی پلیس
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ "امین غفوری" در این خصوص گفت: همزمان با آغاز طرح های برقراری نظم و امنیت نوروز1402، معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان نیز ماموریت‌های خود در این حوزه را با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات هدفمند حوزه آموزش و پیشگیری آغاز کرد.
او افزود: در این راستا بیش از 3 هزار بروشور و تراکت آموزشی با موضوع امنیت فردی و اجتماعی و پیشگیری از سرقت و تصادفات توزیع و 150 برنوشته(بنر) با همین موضوع‌ها و دیگر نکات ایمنی و امنیتی چاپ و در معابر عمومی نصب شد.
سرهنگ"غفوری" ادامه داد: در کنار این اقدامات برپایی یک تعداد نمایشگاه تخصصی و آموزش محور را هم در مکان های عمومی داشتیم و علاوه بر این موارد بیش از 2 هزارو 500 پیام آموزشی در فضای مجازی منتشر و 8 کلیپ کوتاه نیز با موضوع پیشگیری از سرقت و تاکید بر رعایت مقررات رانندگی تولید و در فضای مجازی نشر یافت.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تولید 100 پیام آموزشی به صورت زیرنویس از رسانه استانی و برنامه‌ریزی برای حضور کارشناسان انتظامی در برنامه‌های زنده گفتگوی ویژه خبری در ایام نوروز در قالب 12 برنامه تلویزیونی و 20 برنامه رادیویی را از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی پلیس برشمرد و گفت: این اقدامات همزمان با ایام پایانی سال آغاز شده‌اند و به منظور فراگیری و اثربخشی بیشتر تا مدتی بعد از تعطیلات نوروز نیز استمرار خواهند داشت.
46
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان