پرویز ژافره درگذشت

ایسنا نوشت: پرویز ژافره، یکی از موسسان باشگاه تهرانجوان و از پیشکسوتان مطبوعات ورزش درگذشت.

پرویز ژافره درگذشت

پرویز ژافره، موسس مجموعه فرهنگی ورزشی تهرانجوان و از پیشکسوتان مطبوعات ورزشی و همینطور عضو سابق عضو انجمن حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ایران درگذشت.

مرحوم ژافره از دوستان نزدیک مرحوم حسین فکری بود (که از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های ایران یاد می‌شود) و در مقطعی که فکری می‌تواند مجوز راه‌اندازی مجدد باشگاه تهران جوان را دریافت کند، ژافره به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی می‌شود.

درسال 1351 با روی کارآمدن تیمسار حجت به عنوان رئیس ورزش و پیگیری‌هایی که مرحوم فکری انجام داد، مقرر شد باشگاه تهرانجوان مجددا فعالیت خود را آغازکند اما به این شرط که به خاطر اتهامات قبلی، مرحوم فکری مدیر باشگاه نباشد و فرد جدیدی به این عنوان معرفی شود. به همین خاطر مرحوم فکری که همچنان به عنوان موسس این باشگاه شناخته می‌شد پرویز ژافره را به عنوان مدیر به سازمان ورزش معرفی کرد.

علاوه بر این مرحوم ژافره از مدیران کانون باشگاه‌های ایران بود و نقش به‌سزایی در شکل گیری اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایفا کرد.

ژافره در سالیان اخیر عضو انجمن حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ایران بود. او سابقه سال‌ها حضور در کیهان ورزشی را داشت.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان