ترامپ: در بازگشت به کاخ سفید بزرگترین عملیات اخراج مهاجران را آغاز می کنم

دونالد ترامپ با اشاره به عدم تصویب این لایحه گفت: فراموش نکنیم که این هفته یک پیروزی بزرگ داشتیم که هر محافظه‌کاری باید آن را جشن بگیرد. ما لایحه فاجعه‌بار مرزهای باز را که توسط جو بایدن متقلب ارائه شده بود، شکست دادیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا از عدم تصویب لایحه مربوط به مرزها در کنگره استقبال کرد و گفت که در صورت بازگشت به کاخ سفید، از همان روز اول «عملیات اخراج» مهاجران را آغاز می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، وی شنبه با اشاره به عدم تصویب این لایحه گفت: فراموش نکنیم که این هفته یک پیروزی بزرگ داشتیم که هر محافظه‌کاری باید آن را جشن بگیرد. ما لایحه فاجعه‌بار مرزهای باز را که توسط جو بایدن متقلب ارائه شده بود، شکست دادیم.

قانونگذاران جمهوریخواه تحت فشار ترامپ لایحه مورد نظر بایدن را رد کردند. هدف جمهوریخواهان آن است که بایدن نتواند تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر به موفقیتی دست پیدا کند.

ترامپ در سخنانی در کارولینای جنوبی گفت: در روز اول ریاست جمهوری‌ام سیاست دولت بایدن درباره مرزهای باز را خاتمه می‌دهم و بزرگترین عملیات داخلی اخراج در تاریخ آمریکا را شروع خواهیم کرد. ما چاره دیگری نداریم.

وی همچنین درباره ناتو و روسیه نیز اظهارنظر کرد و گفت که اگر اعضای ناتو به تعهدات خود برای افزایش بودجه دفاعی عمل نکنند روسیه را «تشویق می‌کند» که به آنها حمله کند.

ترامپ به یکی از جلسات خود با سران ناتو اشاره کرد و گفت: یکی از روسای جمهوری کشورهای بزرگ بلند شد و گفت، اگر پولی پرداخت نکنیم و روسیه به ما حمله کند آیا شما از ما حفاظت خواهید کرد؟ من گفتم، نه، از شما حفاظت نخواهم کرد.

ترامپ بارها اعلام کرده است که متعهد کردن آمریکا به دفاع از سایر اعضای ناتو، غیرمنصفانه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان