آروسا مرجع فروش انواع کتونی و لوازم آرایشی

ادکلن زارا، یکی از محصولات بسیار معروف است که در تنوع بسیار بالایی ارائه می‌گردد و محبوبیت بالایی دارد

آروسا مرجع فروش انواع کتونی و لوازم آرایشی

زارا به عنوان یک کمپانی مد اسپانیایی شناخته می‌شود که در زمینه تولید عطر و ادکلن هم فعالیت می‌کند و عطر و ادکلن زارا شهرت بسیاری در سطح جهان دارد. در حال حاضر انواع ادکلن مردانه و ادکلن زنانه مناسب برای همه فصول در رایحه‌های متنوع ارائه می‌کند. ما در آروسا امکان خرید عطر و ادکلن زارا را فراهم کردیم؛ همچنین پایین‌ترین قیمت عطر و ادکلن زارا در ایران را تضمین می‌کنیم.

تاریخچه برند زارا (Zara)

زارا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بین المللی مد شناخته می‌شود که در حال حاضر تولیدات این کمپانی در سرتاسر جهان موجود است. این برند توسط آمانسیو اورتگا و همسرش تاسیس شد و در بیشتر کشورهای جهان، نمایندگی افتتاح کردند. در سال ۱۹۹۹، کمپانی زارا با همکاری کمپانی عطرسازی پوییگ، اقدام به تولید عطرهای زنانه و مردانه کرد. تاکنون بیشتر از ۷۰۰ عطر گوناگون طراحی کردند و تنوع بسیار بالایی برای مشتریان خود فراهم کردند. هر سلیقه‌ای که داشته باشید، می‌توانید عطر و ادکلن با رایحه مورد علاقه‌تان را در کالکشن عطرهای زارا پیدا کنید.

خرید عطر زارا

ادکلن زارا، یکی از محصولات بسیار معروف است که در تنوع بسیار بالایی ارائه می‌گردد و محبوبیت بالایی دارد؛ زیرا قیمت عطر و ادکلن زارا، با توجه به رایحه خوب و ماندگاری بالایی که دارد، بسیار مناسب است. ساختار این ادکلن‌ها به گونه‌ای است که با پوست شما سازگار باشد. زارا با خلق رایحه‌های اقواگر، توجه دیگران را به سمت شما می‌کشد. اگر می‌خواهید بوی لباس‌های شما در ذهن‌ها بماند، پیشنهاد ما به شما استفاده از ادکلن‌های زارا است.

رایحه این ادکلن‌ها از طبیعت گرفته می‌شود مثل گل‌ها و گیاه وانیل. زارا در ترکیب رایحه‌های مختلف، بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و رایحه‌های منحصر به فردی تولید می‌کند. این برند، تمام سلیقه‌ها (شیرین، خنک، تلخ، گرم و…) را در نظر گرفته و برای همه سلیقه‌ها، ادکلن تولید می‌کند.

معرفی بهترین و محبوب‌ترین عطر و ادکلن‌های زارا

  • ادکلن زنانه زارا ارکید (Zara Orchid): در سال ۲۰۱۶، ادکلن زارا ارکید به صورت ادو پرفیوم به بازار ارائه شد. رایحه گلی این عطر، در بین بانوان از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و خنکی و شیرینی خاص آن موجب شده تا برای فصل تابستان کاربردی باشد.
  • ادکلن زنانه زارا واندر رز (Zara Wonder Rose): این عطر، سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. به دلیل رایحه خوب و مناسب بودن برای روزهای گرم تابستان و بهار مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.
  • ادکلن زنانه زارا فمه (Zara Femme): در سال ۲۰۱۸ بود که زارا فمه معرفی شد. این ادکلن دارای رایحه گرم است و برای روزهای خنک سال جهت حضور در مهمانی های شبانه و دوستانه کاربرد دارد.
  • ادکلن زنانه زارا پینک فلامبی (Zara Pink Flambe): این عطر هم سال ۲۰۱۸ معرفی شد که با داشتن طبع خنک و شیرینی برای فصول گرم سال مناسب است. در حال حاضر خرید ادکلن زارا پینک فلامبی مورد استقبال و توجه زیادی قرار گرفته است و به عنوان یکی از خوشبوترین ادکلن‌های زارا شناخته شده است.
  • ادکلن زنانه زارا اپل جویس (Zara Apple Juice): در سال ۲۰۱۲ این ادکلن توانست در میان عطرهای تابستانی، جایگاه ویژه‌ای به دست آورد. رایحه این عطر خنک و ملایم است که جهت مراسمات رسمی و غیر رسمی مناسب است.
  • عطر زارا صورتی (Zara Pink Perfume): سال ۲۰۱۲ معرفی شد که با داشتن رایحه ملایم و شیرین برای روزهای گرم هم مناسب است. قیمت این عطر زارا صورتی بسیار مناسب است و با رایحه دلنشینی که دارد، در تمام طول سال قابلیت استفاده دارد.
  • ادکلن زنانه زارا گلد (Zara Woman Gold): در سال ۲۰۱۶، ادکلن گلد زنانه با یک رایحه سبک و به یاد ماندنی طراحی شد که طبع معتدلی دارد و برای تمام فصول مناسب است.
  • عطر زنانه زارا گاردنیا (Zara Gardenia Perfume): در سال ۲۰۱۷، زارا گاردنیا به بازار ارائه شد که رایحه شیرین دارد. این عطر را در تمام فصول می‌توان استفاده کرد.
  • ادکلن زنانه زارا فروتی (Zara Fruity): این ادکلن برگرفته از میوه‌های مانند گریپ فروت و وانیل است و رایحه‌ای تقریبا شیرین دارد که برای فصل‌های سرد سال مناسب است و برای استفاده روزانه و در محل کار مناسب است.
  • ادکلن مردانه زارا سیلور (Zara Man Silver): این ادکلن در سال ۲۰۱۷ با یک رایحه طراوت بخش برای آقایان به بازار ارائه شد. تمام بانوانی که قصد خرید هدیه برای آقایان را دارند، به محض استشمام این رایحه دلفریب و پر قدرت، اقدام به خرید عطر زارا سیلور می‌کنند.
  • ادکلن زارا ویبرانت لیدر (Zara Vibrant Leather): این ادکلن با داشتن گروه بویایی چرمی و چوبی از روایح ماندگار و منحصر به فرد است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد.
  • ادکلن مردانه زارا نایت پور هوم (Zara Night Pour Homme): این ادکلن در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و رایحه‌ای گرم و تند دارد و برای استفاده در فصل‌های سرد سال انتخابی ایده آل به حساب می‌آید. ماندگاری و پخش بوی این ادکلن فوق العاده است و از آن می‌توانید در مراسم‌ها و مهمانی‌های مهم استفاده کنید.
  • ادکلن مردانه زارا ایبونی وود (Zara Ebony Wood): در سال ۲۰۱۹، این ادکلن به بازار عرضه شد که رایحه چوبی فوق العاده متمایزی دارد.
  • ادکلن اسپرت زارا رد وانیلا (Zara Red Vanilla): این عطر برای زنان و مردان خاص پسند، مناسب است؛ چرا که رایحه‌ای گرم و شیرین دارد و به دلیل حضور گل‌ها و میوه‌های مختلف رایحه جذاب آن سبب جل توجه می‌شود.

قیمت ادکلن زارا

محصولات زارا با توجه به مواد اولیه و فرآیند تولید خاصی که دارند، از مرغوب‌ترین ادکلن‌های بازار جهانی محسوب می‌شوند. با یک بار خرید از ادکلن‌های این برند، می‌توانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده کنید و مشتری دائمی این عطرها شوید؛ بنابراین ارزش خرید بالایی دارند. به طور کلی، قیمت عطر و ادکلن زارا، با توجه به برخی از عوامل مثل حجم عطر، نوع بسته بندی و مهمتر از همه مراکز عرضه و فروش تغییر پیدا می‌کنند.

اصطلاحات تخصصی عطر و ادکلن

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید عطر و ادکلن، با عبارات زیادی روی شیشه یا جعبه آن مواجه شدید که معنی آن ها را هم نمی دانید. اطلاعات در مورد عطر و ادکلن اغلب با استفاده از اصطلاحات بسیاری بیان می شود که هر یک معنای خاص خود را دارند. اگر این اصطلاحات را بدانید، قطعا پیدا کردن عطر و ادکلن دلخواهتان راحت تر می شود.

خرید عطر زارا متناسب با شخصیت شما

عطر نشانگر شخصیت و روحیه شما است؛ بنابراین در هنگام خرید عطر زارا، باید به نکاتی توجه کنید که شخصیت شما را در برگیرد. نکته مهم این است که با رایحه عطری که استفاده می کنید، احساسات خاصی را به اطرافیان خود انتقال می دهید.

خرید عطر زارا مناسب با پوست شما

یکی از مهمترین معیارها برای خرید عطر و ادکلن مناسب، توجه به نوع پوست شماست. شما حتما باید نوع پوست خود را بسنجید و عطر مناسب با پوست خود را تهیه کنید؛ چرا که بسته به نوع پوست، رایحه هر عطر برای افراد، متفاوت است.

اروسا مرجع فروش انواع لوازم آرایشی

این روزها مهمترین ابزار برای حفظ و افزایش زیبایی ذاتی دختران جوان، لوازم آرایشی است. دختران جوانی که ارایش می کنند، نه تنها جذاب تر به نظر می رسند؛ بلکه اعتماد به نفس بیشتری هم پیدا می کنند؛ بنابراین لوازم آرایشی نقش مهمی در زندگی روزمره زنان برای ظاهر و سلامت آن ها ایفا می کند. لوازم آرایشی دخترانه شامل دسته بندی های زیر می شود:

قیمت لوازم آرایشی دخترانه

لوازم آرایشی دخترانه به عنوان یک صنعت بسیار پر جنب و جوش و در حال گسترش در دنیای مدرن محسوب می شود. طیف وسیعی از گزینه ها و کیفیت محصول موجود، تعیین می کند که قیمت این محصولات را مشخص می کنند. برخی از لوازم آرایشی مثل محصولات پوست، چشم و لب قیمت مناسبی دارند مثل مداد چشم، کرم پودر و رژ لب. این محصولات به راحتی با نرخ های متناسب با بودجه های مختلف در فروشگاه های فیزیکی قابل اعتماد و حتی آنلاین قابل دسترسی هستند.

آرایش چشم و ابرو

بدون شک همه ما علاقه داریم که مورد تحسین قرار بگیریم و دوست داشته شویم. یکی از دلایلی که صنعت لوازم آرایشی به شدت در حال رشد است، همین عامل است که خانم ها و دختران قصد دارند زیبایی هایشان را تکمیل کنند تا از آن ها تعریف و تمجید شود. همه ما هم می دانیم که چشم و ابرو نقش به سزایی در زیبایی ما دارد؛ بنابراین لوازم آرایش چشم و ابرو بسیار نقش پررنگی در این صنعت دارند.

منبع مقاله: آروسا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان