خطیر جزو مدیران ضعیف است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شک نکنید علی خطیر جزو مدیران ضعیف بوده و تا کنون نتوانسته اهداف باشگاه را به سر انجام برساند.

خطیر جزو مدیران ضعیف است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نوری در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: خداراشکر استقلال غیرت و تعصب دارد و این موضوع را هم دیدیم. این تیم با این همه کمبود توانسته در صدر جدول باشد. ما متاسفانه در رفسنجان از جام حذفی حذف شدیم اما هنوز لیگ را از دست ندادیم. خوشبختانه بازیکنان از لحاظ فنی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و من این باور را دارم که می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

به نقل از ایرنا وی در مورد وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال گفت:‌ وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اصلا خوب نبوده و همه ناراضی هستند و سرمربی هم از این موضوع به شدت ناراحت است. این نقل‌وانتقالات در شان استقلال نبود و متاسفانه مدیریت نتوانست خواسته‌های جواد نکونام را برآورده کند. مدیریت هم وظیفه‌ای دارد که اصلا نتوانسته وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. وقتی که سرمربی لیست می‌دهد باید مدیران باشگاه به فکر جذب باشند و بازیکن به تیم بیاوردند. برای من جای سوال دارد که چرا مدیریت نتوانست حداقل یک نفر از آن لیست را به استقلال بیاورد.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد مدیریت باشگاه استقلال، یادآور شد: من فقط خروجی اسپانسرها را می‌خواهم الان هم وضعیت را می‌بینیم که اسپانسرها نتوانستند به قول‌های خود عمل کنند. شک نکنید علی خطیر جزو مدیران ضعیف بوده و نتوانسته اهداف باشگاه به سر انجام برساند. امیدوارم در ادامه بتواند حداقل مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.

نوری در خصوص دعوای قدیمی خود با حسن روشن در سال‌های قبل، گفت: این موضوع برای سال‌های خیلی قبل بوده و من از چیزی دلخور نیستم و حسن روشن را دوست دارم. او دوست قدیمی من است. من امیدوارم همه ما پیشکسوتان با همدیگر خوب باشیم و در کنار هم بتوانیم از استقلال و جواد نکونام حمایت کنیم.

وی در مورد اینکه آیا حسرتی دارید، گفت: خداراشکر از زمانی که در استقلال بودم حسرتی ندارم و تنها آرزوی من این است که بتوانیم قهرمان شویم.

پیشکسوت استقلال درباره خاطرات خود در زمان عید نوروز با استقلال، خاطرنشان کرد: سال 74 دربی بود که من اخراج شدم و داور آن بازی هم جمال شریف بود که من را اخراج کرد. بعد از اخراج من، 30 ثانیه بعد گل خوردیم و یادم است که در آن بازی ادموند بزیک به ما گل زد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان