تردد ۱۲۳هزار نفر از پایانه های مرزی آذربایجان‌غربی از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ / بازرگان بیشترین عبور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از تردد بیش از ۱۲۳هزار مسافر داخلی و خارجی از پایانه مرزی استان خبر داد.

تردد 123هزار نفر از پایانه های مرزی آذربایجان‌غربی از آغاز طرح نوروزی 1403 / بازرگان بیشترین عبور

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در پنج روز آغاز طرح نوروزی، 163دستگاه اتوبوس و 2792 دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی آذربایجان‌غربی تردد کرده اند.

این مقام مسئول یاد آور شد: پایانه مرزی بازرگان با 14هزار و 874 تردد بیشترین تردد را داشته و پایانه مرزی رازی با بیش از 14هزار تردد در رتبه دوم تردد ها را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: از آغاز طرح نوروزی 1403 نزدیک به 50 هزار مسافر در قالب 7581 سفر جابجا شده اند.

دست‌نشان ادامه داد: بیش از 21هزار مسافر از ناوگان اتوبوسی، 16 هزار و 158 مسافر از ناوگان مینی بوس و 12 هزار و 633 مسافر نیز از وسایل نقلیه سواری در طول اجرای این طرح به منظور مسافرت‌های بین شهری خود استفاده کرده اند.

وی افزود: باتوجه به اینکه طبق آمار ها، در روزهای پایانی سال میزان تردد در جاده ها افزایش می یابد تمام دستگاه های خدمات رسان برای خدمت رسانی به مردم پای کار هستند با این وجوداز همه رانندگان تقاضا می شود برای داشتن سفر ایمن وکاهش تصادفات، مقررات رانندگی و ایمنی را رعایت نمایند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان