مومنی و رفیعی‌پور پسران طلایی کراپ

تیم ملی فوتسال کشورمان در حضور بازیکنان کراپ الوند برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

مومنی و رفیعی‌پور پسران طلایی کراپ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که سعید مومنی دروازه بان و علیرضا رفیعی پور بازیکن کراپ الوند را در معیت خود داشت در دیدار پایانی مسابقات جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان به برتری رسید تا برای سیزدهمین بار در تاریخ فاتح این مسابقات لقب بگیرد.

سالنی بازان کشورمان این بازی را با حساب 4بر یک به سود خود پایان دادند تا بانکوک را زیر پا بگذارند.

قاب ماندگار این بازی بوسه سعید و علیرضا بر جام قهرمانی و گرفتن عکس یادگاری همراه با آن درحالی‌که مدال بر گردن داشتند بود.

نمایندگان کراپ در آسیا به نوبه خود سهمی در این قهرمانی ایفا کردند و با بازی های خوب خود راه قهرمانی را برای وحید شمسایی و شاگردانش هموار کردند.

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان این رقابت‌ها عنوان بهترین دروازه بان را به خود اختصاص داد و برنده تندیس دستکش طلا شد و سعید احمد عباسی مهاجم تیم ملی هم موفق شد عنوان بهترین گلزن این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

قهرمانی که با یک وقفه بدست آمد چراکه دوره قبل جام از دست ایران سر خورد و سامورایی ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

حالا ایران بار دیگر عنوان قهرمانی را پس گرفت تا آقای فوتسال آسیا لقب بگیرد.

با این قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان به همراه تایلند، تاجیکستان، ازبکستان و افغانستان نمایندگان آسیا در جام جهانی که در ازبکستان برگزار خواهد شد را تشکیل می دهند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان