شلیک بیش از ۱۰۰ موشک از لبنان به شمال اسرائیل

رسانه‌های اسرائیل نیز گزارش دادند موشک‌های ضد زره به مواضع ارتش اشغالگر در مزارع شبعا شلیک شد. شورای منطقه‌ای «ماروم الجلیل» گفته شهرک نشینان در منطقه خط درگیری تا اطلاع ثانوی در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند.

شبکه‌های عربی و رسانه‌های صهیونیست بار دیگر امروز-چهارشنبه- از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در صفد، طبریا و شهرک‌های دیگر در الجلیل علیا در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.
 
به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره اعلام کرد آژیرهای هشدار چهار بار پیاپی در کمتر از 10 دقیقه در «صفد»، «طبریا»، «روش بینا» در الجلیل علیا به صدا درآمدند.
 
به گفته این خبرنگار، آژیرهای خطر برای اولین بار از ماه اکتبر در طبریا به صدا درآمده‌اند.
 
رادیو ارتش اشغالگر نیز در تایید این خبر گزارش داد حزب‌الله لبنان برای اولین بار از سال 2006 به طبریا موشک شلیک کرده است.
 
براساس گزارش رسانه‌های عبری زبان، صدای انفجارهای پیاپی به دلیل رهگیری‌های موشکی از مناطق مختلف در الجلیل علیا و الجلیل پایین به گوش می‌رسید.
 
این رسانه‌ها افزودند یک کارخانه در «سعسع» در الجلیل علیا مستقما هدف قرار گرفت. همچنین بر اثر شلیک موشک در تقاطع حانینا در جنوب صفد یک حریق رخ داد.
 
براساس گزارش رسانه‌های صهیونیست، آژیرهای هشدار در 32 شهرک در شمال تا صفد و طبریا شنیده شدند.
 
رادیو ارتش اشغالگر ادامه داد بیش از 100 موشک از جنوب لبنان به صفد، طبریا و اطراف آن در عرض چند دقیقه شلیک شد.
 
خبرنگار المیادین نیز که در جنوب لبنان حضور دارد، گفت موجی از موشک‌ها از سمت لبنان شلیک شدند، بسیار زیاد بودند و تعدادشان بیش از 100 موشک بود.
 
به گفته او، صدای آژیرهای هشدار الجلیل متوقف نمی‌شدند و مدام شنیده می‌شدند و صدای انفجارهایی نیز در سراسر الجلیل شنیده می‌شد.
 
این خبرنگار این موج از حملات را بزرگترین حمله موشکی از لبنان از زمان آغاز جنگ غزه از لحاظ نوع و تعداد موشک ارزیابی کرد که حدود نیم ساعت طول کشید.
 
خبرنگار الجزیره نیز با اشاره به شلیک 50 موشک به اصبع الجلیل و الجلیل علیا، گفت موشکی به سمت مقر نظامی صهیونیست‌ها در مزارع اشغالی شبعا در لبنان شلیک شد.
 
رسانه‌های صهیونیست نیز گزارش دادند موشک‌های ضد زره به مواضع ارتش اشغالگر در مزارع شبعا شلیک شد. شورای منطقه‌ای «ماروم الجلیل» گفته شهرک نشینان در منطقه خط درگیری تا اطلاع ثانوی در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند.
 
همچنین شورای منطقه‌ای «ماروم هگلیل» به ساکنان توصیه کرده در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند و منتظر صدور بیانیه جدید باشند.
 
به گزارش رسانه‌های عبری زبان، موشک‌هایی که از لبنان به سمت شمال شلیک شدند بزرگترین حمله موشی از ابتدای جنگ بودند.
 
این در حالی است که پیش از این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با ده‌ها موشک کاتیوشا مقر هنگ توپخانه در پادگان «یردن» در جولان اشغالی سوریه را بمباران کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر