ماهان شبکه ایرانیان

رئیس جمهور منتخب برای رفع معضل اشتغال جوانان برنامه اصولی داشته باشد

کارشناس موسیقی گفت: رسیدگی به وضع معیشتی، اشتغال و توجه بیشتر به اوضاع جوانان از جمله مطالباتی است که جامعه از رئیس جمهور دارند.

رئیس جمهور منتخب برای رفع معضل اشتغال جوانان برنامه اصولی داشته باشد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، امیر ابر در گفت و گویی، اظهار داشت: موسیقی بخشی انتزاعی از فرهنگ ما بوده که دارای پیچیدگی‌ها و دشواری‌های خاص خود است برای مثال ما ممکن است که شعری ژاپنی با آلمانی را ترجمه کنیم و بتوانیم به نحوی با آن ارتباط برقرار کنیم ولی در مورد موسیقی این کار کمی دشوار ولی کاملا امکان پذیر است.

وی در ادامه گفت: به نظر بنده جهانی شدن به این معناست که یک فرهنگ با تمدنی بتواند خود را به جهان معرفی کند و جهانیان به آن توجه کنند، در واقع بتواند دنیا رامخاطب خود قرار دهد.
این کارشناس موسیقی، اضافه کرد: موسیقی امروز ایران در مجموع روند مثبتی دارد.

این کارشناس موسیقی تأکید کرد: در واقع، تنها راه برای پیشرفت موسیقی این است که مراکزی وجود داشته باشند که در زمینه‌ی موسیقی تحقیق و پژوهش کنند و زیبایی شناسی موسیقی ما را به نوعی تدوین کنند و ویژگی های موسیقی ایران را بشناسند و وقتی این مساله در جامعه حل شد، باید ابزارهایی یافت تا این موسیقی را در جهان مطرح کرد و می توان گفت که با تولیداتی با کیفیت مناسب که در درجه‌ی اول از داخل کشور باید شروع شود می توان گفت که در سطح جهانی بدون در نظر گرفتن مرزهای خاکی ، مطرح می‌شویم.

ابر در ادامه به انتخابات کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات نتیجه اعتماد به رای مردم است، گفت: اینکه مردم خود می توانند مسئولان عالی رتبه کشورشان را انتخاب کنند بیانگر وجود یک دموکراسی عالی در نظام است و مطمئنا مردم و جامعه موسیقی نیز با آگاهی در این رویداد مهم شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات بحث است و انتخاب اصلح و آگاهانه بحث دیگر، است. این کارشناس موسیقی در خصوص انتظارات جامعه از رئیس‌جمهور منتحب مردم نیز گفت: رسیدگی به وضع معیشتی، اشتغال و توجه بیشتر به اوضاع مردم از جمله مطالباتی است که جامعه از رئیس جمهور منتخب دارند.

ابر درباره اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم ما آگاه هستند و در چهار دهه گذشته و در همه مقاطع حساس نظام صادقانه در صحنه حضور داشتند و پای کار نظام بوده‌اند و این بار هم قطعاً اینگونه خواهند بود که از صبح شاهد حضور پرشور هستیم.

وی با بیان اینکه مردم باید رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند، تصریح کرد: هر فردی که رئیس جمهور شود، باید به موضوعات اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم توجه کند و با تاکید بر اینکه همه ما باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم، افزود: مردم پشتوانه انقلاب اسلامی ایران هستند و قطعاً مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هم در بعد داخلی و هم در بعد بین‌المللی تأثیر مثبت زیادی دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان