یک شبکه روسی درباره حمله اسرائیل به مدرسه التابعین غزه: اعضای بدن بسیاری تکه تکه شده/ هر ۷۰ کیلو اعضای بدن کشف شده یک شهید محاسبه می‌شود

خبرنگار شبکه «روسیا الیوم»، امروز (یکشنبه)، به نقل از نیروهای امدادی در نوار غزه گزارش داد به علت تکه‌تکه شدن بدن انسان‌ها در حمله روز گذشته ارتش اسرائیل به مدرسه «التابعین» در مرکز نوار غزه، هر ۷۰ کیلوگرم اعضای بدنی که نیروهای امدادی آن را در این مدرسه کشف می‌کنند، به عنوان یک شهید در نظر گرفته می‌شود.

یک شبکه روسی به نقل از خبرنگار خود در نوار غزه گزارش داد حمله روز گذشته ارتش رژیم اسرائیل به مدرسه «التابعین» در نوار غزه به قدری شدید بوده که اعضای بدن بسیاری از فلسطینیان تکه تکه شده است و قابل شناسایی نیست.

به گزارش فارس؛ خبرنگار شبکه «روسیا الیوم»، امروز (یکشنبه)، به نقل از نیروهای امدادی در نوار غزه گزارش داد به علت تکه‌تکه شدن بدن انسان‌ها در حمله روز گذشته ارتش اسرائیل به مدرسه «التابعین» در مرکز نوار غزه، هر 70 کیلوگرم اعضای بدنی که نیروهای امدادی آن را در این مدرسه کشف می‌کنند، به عنوان یک شهید در نظر گرفته می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی، بامداد روز گذشته، مدرسه التابعین در مرکز نوار غزه را هنگام نماز صبح با سه بمب 2 هزار پوندی هدف حمله قرار داد که منجر به شهادت بیش از 100 فلسطینی و جراحت ده‌ها نفر دیگر شد.

شبکه روسیا الیوم امروز اشاره کرد که هلال احمر فلسطین روز گذشته آمار غیرنهایی شهدا را 93 نفر اعلام کرد و گفت تعداد زیادی تکه‌تکه شده‌اند.

خبرنگار روسیا الیوم با اشاره به اطلاعیه روز گذشته هلال احمر فلسطین خبر داد شمار شهدای این حمله به 125 نفر افزایش یافته است.

این حمله روز گذشته با واکنش‌های شدید کشورهای منطقه و جهان مواجه شد.

کشورهای عراق، عربستان سعودی، امارات عربی متحده، ترکیه، جمهوری اسلامی ایران، کویت، مصر، اردن و... هر یک در بیانیه‌ای شدیداللحن این حمله را محکوم کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر