ماهان شبکه ایرانیان

آغاز بیست و هشتمین دوره انتخاب صادرکننده نمونه ملی استان سمنان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز بیست و هشتمین دوره انتخاب صادرکننده نمونه ملی خبر داد.

آغاز بیست و هشتمین دوره انتخاب صادرکننده نمونه ملی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان ناصر تبیانیان با اعلام این خبر گفت: نظر به فراخوان بیست و هشتمین دوره انتخاب صادرکننده نمونه ملی درسطح کشور ، صادرکنندگان استان سمنان برای شرکت در انتخاب صادرکننده نمونه تا دهم مهرماه سالجاری مهلت دارند.

 وی افزود: سازمان توسعه تجارت ایران امسال نیز به رسم سال های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص های مندرج در سامانه https://tpo.ir، درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال 1403 در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات می باشد.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان سمنان تصریح کرد: علاقه مندان می توانند تا تاریخ دهم تیرماه سالجاری ضمن ثبت ‌نام الکترونیکی بر روی سامانه https://topexporter.tpo.ir، نسبت‌ به بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوطه اقدام نمایند.

 وی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی صرفاً از طریق سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد اظهار داشت: ثبت نام در سه دسته گروه ‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام خواهد پذیرفت و پس‌ از پایان مهلت ثبت ‌نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاههای متقاضی و انتخاب برترین ها طی فرآیند الکترونیکی صورت می گیرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان