ماهان شبکه ایرانیان

تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی ۱/۲۵درصدی افزایش یافت

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، بیش از ۶میلیارد و ۸۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی 1/25درصدی افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «ابوالفضل موتابها»  رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در تشریح این خبر بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، 6میلیارد و 833میلیون و 324هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

موتابها عنوان کرد: از این میزان انرژی تولیدی،3میلیارد و 239میلیون و 796هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدها 9گانه نیروگاه سیکل ترکیبی و3میلیارد و 593میلیون و 528هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد250 مگاواتی  نیروگاه بخار تولید شده است.

وی درادامه اظهارکرد: این درحالی است که در 6ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان تولید انرژی خالص در این نیروگاه به میزان 1/25درصد رشد داشته است.

گفتنی است؛ نیروگاه شهید رجایی متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که در مجموع، سالانه با تولید بیش از 12میلیارد کیلووات ساعت انرژی،  برق سه ونیم درصد از کل کشور را  تامین می کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان