ماهان شبکه ایرانیان

عکس؛ سانسور عجیب بازیکن لیگ برتری در FC۲۵

گیمرهای تیزبین متوجه نکته‌ی ظریفی در شبیه‌سازی جیدون سانچو در بازی جدید FC شدند.

عکس؛ سانسور عجیب بازیکن لیگ برتری در FC25

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روزی است که بازی FC 25 در دسترس قرار گرفته است و در همین مدت کم برخی از گیمرها متوجه شده‌اند که چند عدد از تتوهای سانچو در این بازی سانسور شده‌اند و طرح‌های اصلی آن‌ها در بازی دیده نمی‌شود.

یکی از این تتوها روی بازوی راست او است که طرحی از چهره‌ی شخصیت‌های مشهوری مثل سونیک، ماریو، اسپایدرمن و بارت سیمپسون هستند. اگرچه شکل کلی این تتو در بازی بر روی دست او حفظ شده، اما جزئیات شخصیت‌ها سانسور شده است. دلیل این کار این است که شرکت EA حق استفاده از این شخصیت‌ها را ندارد و مجبور شده برای جلوگیری از مشکل قانونی، تغییراتی در طراحی تتوها ایجاد کند.

عکس؛ سانسور عجیب بازیکن لیگ برتری در FC25

سانچو قبلا در سال 2019 از عدم وجود تتوهایش در بازی فیفا (که در آن زمان نام این سری بازی‌ها بود) ناراضی بود و گفته بود:

تتوی من باید در نسخه بعدی فیفا وجود داشته باشد. همچنین EA باید به مدل موهای من هم توجه بیشتری کند چون مدل موی من در فیفا 19 اصلا شبیه به واقعیت نیست.

سانچو در سال 2021 درباره تتوهایش توضیح داده بود که از کودکی به کمیک علاقه داشته و به همین دلیل شخصیت‌های کمیکی را روی بدنش تتو کرده است. همچنین یک تتو نیز به یاد برادر کوچکترش دارد که در کودکی فوت کرده است. سانچو بعد از انتقال از منچستریونایتد به چلسی، حالا در تلاش است تا دوباره به فرم خوب خودش برگردد. او با قراردادی قرضی به چلسی پیوسته و قرار است تابستان آینده به طور کامل به این تیم بپیوندد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان