ماهان شبکه ایرانیان

چهره بسیار متفاوت تویوتا لندکروز ۲۰۲۵

تویوتا در راستای ساده‌سازی خط تولید خود، تغییراتی را در مدل ۲۰۲۵ لندکروزر اعمال کرده است.

چهره بسیار متفاوت تویوتا لندکروز 2025

به گزارش خبرآنلاین، مدل لندکروزر 1958 هنوز هم دارای چراغ‌های LED گرد، جلوپنجره قدیمی «TOYOTA» در قسمت جلو، و صندلی‌های پارچه‌ای ساده در داخل است. یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی به صورت استاندارد با اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو ارائه می شود. تریم استاندارد لندکروزر دارای چراغ‌های LED مستطیلی باریک، صندلی‌های چرم مصنوعی و دو صفحه نمایش استاندارد 12.3 اینچی است. نسخه استاندارد قیمت 63,900 دلاری دارد.

چهره بسیار متفاوت تویوتا لندکروز 2025

تغییرات در مدل‌های لندکروزر 2025

  • حذف مدل First Edition: مدل ویژه‌ای که سال گذشته به صورت محدود عرضه می‌شد، دیگر در دسترس نیست.
  • ساده‌سازی تریم‌ها: لندکروزر 2025 در دو تریم اصلی 1958 و استاندارد عرضه می‌شود. تریم 1958 با طراحی کلاسیک و امکانات پایه، و تریم استاندارد با امکانات رفاهی بیشتر قابل سفارش است.
  • درب عقب یکپارچه جدید برای دسترسی بهتر به فضای بار و دید بهتر در شب
  • رنگ جدید Heritage Blue برای تریم استاندارد
  • امکان انتخاب بسته سفارشی پریمیوم با رینگ‌های 20 اینچی، سیستم صوتی با 14 بلندگوی JBL، شارژر بی‌سیم، نمایگر هداپ یا سربالا و سایر امکانات لوکس با قیمت 5840 دلار

طراحی و امکانات

  • تریم 1958: طراحی رترو با چراغ‌های گرد، جلوپنجره کلاسیک، صندلی‌های پارچه‌ای و صفحه نمایش 8 اینچی.
  • تریم استاندارد: طراحی مدرن‌تر با چراغ‌های مستطیلی، صندلی‌های چرم مصنوعی، دو صفحه نمایش 12.3 اینچی و امکانات رفاهی بیشتر.

مشخصات فنی

هر دو نسخه لندکروزر 2025 از پیشرانه هیبریدی 2.4 لیتری I-Force Max با قدرت 326 اسب بخار و گشتاور 635 نیوتن متر سود می برند. سیستم چهار چرخ محرک با مدهای آفرودی قابل انتخاب و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز برای انتقال نیرو همچنان در خدمت است. مصرف سوخت ترکیبی این شاسی بلند فول سایز  12.3 لیتر است.

چهره بسیار متفاوت تویوتا لندکروز 2025

تویوتا لندکروزر 2025 با حفظ قابلیت‌های آفرود خود، به سمت سادگی و تمرکز بر امکانات ضروری حرکت کرده است. افزایش قیمت و حذف برخی از مدل‌ها، ممکن است برای برخی از خریداران قابل قبول نباشد. با این حال، لندکروزر همچنان یک گزینه جذاب برای علاقه‌مندان به شاسی‌بلندهای آفرود محسوب می‌شود. لندکروزر 2025 در اواخر پاییز به نمایندگی‌ها عرضه می‌شود.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان