ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه چلو ایتالیایی و فوت و فن های پخت آن

طرز تهیه چلو ایتالیایی با ترکیب پنیر پارمزان عالی و ویژه است. شما می توانید نحوه تهیه این نوع چلو خوشمزه را در این قسمت بخوانید.

طرز تهیه چلو ایتالیایی و فوت و فن های پخت آن

یکی از انواع غذاهای متنوع بین المللی که پیشنهاد ما برای منوی سفره های شما است، چلو ایتالیایی می باشد. شما در این بخش می توانید با طرز تهیه چلو ایتالیایی ویژه و رسپی ساده آن آشنا شوید.

مواد چلو ایتالیایی

طرز تهیه چلو ایتالیایی خانگی:

برای اینکه تجربه انواع غذای بین المللی و ایرانی را داشته باشید، شما می توانید در این قسمت همراه ما بوده و با نحوه تهیه این نوع از غذاهای متنوع آشنا شوید. شما می توانید با طرز تهیه پلو گوشت و پلو پاکستانی با طعم های ویژه نیز آشنا شوید.

مواد اولیه:

  • برنج: 500‌ گرم
    نمک: به میزان لازم
    پنیر پارمزان: 100 گرم
    سیر: 2 حبه
    سس ایتالیایی: 100 گرم
    مریم گلی: چند برگ

تهیه چلو ایتالیایی در خانه:

برنج را با آب خیس کرده و به آن مقداری نمک بزنید. برنج را درون قابلمه لی ریخته و روی حرارت بگذارید. بعد از جوشیدن آن را آبکش کرده و زمان دهید تا اب اضافه آن کشیده شود.

چلو ایتالیایی خانگی

در این بخش باید یک آتش ذغالی تهیه کنید. چلو را روی حرارت گذاشته و ات رل آتشی ‌کرده در ادامه نیز مقداری پنیر پارمزان را به آن اضافه کنید. پنیر را درون مواد خود رنده کرده و بعد از آماده سازی باید سس را تهیه کرده و روی آن بریزید.

برای آماده سازی این سس باید ابتدا کره را درون تابه ای ریخته و مقداری سیر رنده شده را درون آن بریزید. برگ مریم گلی را نیز به مواد خود افزوده و
و درون آن سر خ کنید. بعد از طلایی شدن برگ های مریم‌گلی باید چلو آماده شده را درون ان ریخته و کمی تفت دهید تا عطر و طعم آن تغییر کند.

طرز تهیه چلو ایتالیایی ساده با یک روش متنوع را می توانید در این بخش مطالعه کنید. این نوع چلو طعم عالی داشته و یک چلو مقوی است. شما می توانید با این رسپی ساده یک چلو خانگی عالی داشته باشید.

طرز تهیه چلو ایتالیایی

نکات تکمیلی پخت:

در پخت این نوع چلو باید از برنج مرغوب استفاده کنید. بهتر است تا چلو را بیش از حد نشوید تا طعم آن از این بین نرود. شما می توانید با نحوه تهیه این نوع چلو و نکات آن آشنا شوید. همچنین استفاده از پنیر پارمزان تازه خانگی نیز یکی دیگر از نکات مهم بوده و طعم عالی به غذای خود می دهد.

تهیه سس ویژه این نوع چلو نیز گزینه عالی بوده و می توانید با ترکیب سیر رنده شده در آن یک گزینه عالی در سفره خود داشته باشید. برای آماده کردن آتش نیز می توانید از ذغال استفاده کنید. طعم این چلو حتما باید ذغالی و دودی باشد در این صورت می توانید یک غذای عالی داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان