ماهان شبکه ایرانیان

باگ عجیب ویندوز ۱۱

ظاهرا بعد از نصب به‌روزرسانی ۲۴H۲ ویندوز ۱۱، فضای ذخیره‌سازی دستگاه کمتر می‌شود. گزارش‌ها حاکی است که فرآیند به‌روزرسانی حدود ۹ گیگابایت از فضای کامپیوتر را اشغال می‌کند و نمی‌توان آن را آزاد کرد.

باگ عجیب ویندوز 11

به گزارش خبرآنلاین، فایل‌هایی که حجم اضافه در کامپیوتر اشغال می‌کنند در کش به‌روزرسانی ویندوز یافت می‌شوند، جایی که سیستم‌عامل همه‌ی موارد مورد نیاز برای انجام یک به‌روزرسانی را ذخیره می‌کند.

به نقل از زومیت، معمولاً این فایل‌ها توسط خود ویندوز یا کاربر حذف می‌شوند. ابزار Disk Cleanup به شما امکان می‌دهد پوشه‌ی کش Windows Update را خالی کنید؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که هیچ یک از روش‌های معمول برای پاک‌کردن فایل‌ها کار نمی‌کند. در Feedback Hub، کاربران از تلاش‌های ناموفق خود برای حذف فایل‌ها خبر می‌دهند.

مایکروسافت می‌گوید روی رفع مشکل کار می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بروز مشکلی در سیستم به‌روزرسانی جدید checkpoint که هدفش کاهش حجم به‌روزرسانی‌های ویندوز است، باعث اشغال‌شدن فضای ذخیره‌سازی کامپیوتر می‌شود. این سیستم به اشتباه برخی از فایل‌ها را به‌عنوان فایل‌های مورد نیاز برای به‌روزرسانی‌های آتی علامت‌گذاری کرده و از حذف آن‌ها جلوگیری می‌کند.

باگ عجیب ویندوز 11

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان