ماهان شبکه ایرانیان

دکوراسیون منزل با فرش قرمز با ۴۹ ایده شیک و روز

دکوراسیون منزل با فرش قرمز یک انتخاب فوق العاده است که می توانید برای دکوراسیون مدرن و هم دکوراسیون سنتی از آن استفاده نمایید، تنها لازم است اصول و نکات آن را که در این مطلب به آن پرداخته ایم را بدانید و به کار ببرید.

دکوراسیون منزل با فرش قرمز با 49 ایده شیک و روز

فرش یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین وسایل هر منزلی محسوب می شود که تنوع زیادی دارد و یکی از فاکتورهای متنوع بودن آن، تنوع در رنگ است. هر یک از رنگ های ویژگی های خاص خود را دارا هستند که با حضور در دکوراسیون منزل این ویژگی ها را به طراحی و منزل انتقال می دهند. به عنوان مثال رنگ قرمز یک رنگ گرم و پرانرژی است که اگر در فرش از آن استفاده شود، می تواند شور و حرارت زیادی را به فضا ببخشد. از فرش قرمز می توان برای دکوراسیون قسمت های مختلف خانه همچون دکوراسیون پذیرایی، دکوراسیون اتاق خواب، و … بهره برد. فرش قرمز به بهترین شکل با طیف گسترده ای از رنگها هماهنگ می گردد که هم برای دکوراسیون سنتی و هم برای دکوراسیون مدرن می توان از آن استفاده نمود و جلوه ای خیره کننده خلق نمود.اما با وجود تمامی مزایا و زیبایی هایی که از دکوراسیون منزل با فرش قرمز می توان گفت؛ این کار نیاز به دقت و همچنین رعایت اصل هارمونی و تعادل دارد.

ایده هایی شیک از دکوراسیون با فرش قرمز

49 ایده شیک دکوراسیون منزل با فرش قرمز

قرمز یکی از رنگ های گرم است که بسیار جذاب و شیک می باشد که در صورت حضور در طراحی داخلی می تواند فضایی خیره کننده و زیبا را رقم بزند. در صورتی که فرش قرمز انتخابی شما به درستی با مبلمان و نیز پرده و … ست نگردد، به دلیل عدم هارمونی نه تنها یک فضای گرم و جذاب نخواهید داشت، بلکه کسل کننده و بی روح می شود.

فرش قرمز از دیرباز تاکنون مورد توجه بوده که در دکوراسیون های قدیمی بسیار پرکاربرد بوده است، و اگر بخواهید یک فضای روحنواز کلاسیک داشته باشید، می توانید از فرش قرمز برای دکوراسیون سنتی و کلاسیک خود بهره ببرید. همچنین جالب است اگر بگوییم مدل های فرش قرمز مدرن و شیکی تولید می شوند که می توانید از آنها برای دیزاین منزل بهره ببرید.

ایده هایی جذاب از دکوراسیون با فرش قرمز

ایده هایی جذاب و زیبا از فرش قرمز در دکوراسیون

دیزاین نقاط مختلف خانه با فرش قرمز

فرش قرمز در دکوراسیون سنتی

دکوراسیون سنتی حال و هوای نوستالژی و صمیمانه ای را دارا است که برای دستیابی به نتیجه ای دلخواه بهتر است یکسری نکات و موارد را مدنظر قرار داده و رعایت نمایید:

از فرش قرمز در محیطی شاخص و در معرض دید همچون اتاق اصلی و یا ورودی منزل بهره ببرید. می توانید آن را با عنصرهای دیگر سنتی همچون مبلمان مزین شده و یا عتیقه جات ست گردد تا نمایی یکدست داشته باشد.با لامپ و لوسترهای زرد رنگ ملایم نورپردازی گرمی به وجود بیاورید. از رنگ های برجسته ی سبز تیره، طلایی و … برای پرده، بالش و سایر وسایل استفاده نمایید.

با انتخاب فرش قرمزی طرحدار و یا بافت مثل فرش ایرانی می توانید به محیط عمق جذابی ببخشید. ابعاد فرش و هماهنگ بودن با ابعاد اتاق از اهمیت زیادی برخوردار است.

دکوراسیون منزل با فرش قرمز مدرن و سنتی

نکات و اصول دیزاین با فرش قرمز

ایده هایی به روز از دکوراسیون با فرش قرمز

ایده هایی زیبا و شیک از فرش قرمز در دکوراسیون

فرش قرمز در دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن، یک دیزاین شیک و جذاب است که فاکتورها و عناصر متفاوتی برای اجرای آن وجود دارد، از جمله آن فرش قرمز است. در صورتی که تمایل به انتخاب فرش قرمز برای دکوراسیون مدرن دارید، بهتر است برخی موارد و نکات را رعایت نمایید:

برای دیزاین مدرن از فرش قرمز ساده و فاقد طرح و نقش بهره ببرید، همچنین از رنگ های خنثی همچون سیاه، سفید، بژ و خاکستری به عنوان رنگ مکمل بهره ببرید. افزودن اکسسوری های برنزی و طلایی پر جلوه و متالیک می تواند شکوه فوق العاده خلق نماید.می توانید فرش قرمز را نقطه کانونی نعیین نموده و سایر تزیینات را تقریبا ساده حفظ نمایید. به کارگیری خط های تمیز با کمترین تزیینات می تواند شما را به یک دیزاین مدرن شیک با فرش قرمز هدایت کند.

دکوراسیون منزل با فرش قرمز مدرن و سنتی

49 دکوراسیون منزل با فرش قرمز

ایده هایی جدید و شیک از فرش قرمز در دکوراسیون

ایده هایی زیبا از فرش قرمز در دکوراسیون

نکات و اصول دیزاین با فرش قرمز

فاکتورها و نکات دکوراسیون منزل با فرش قرمز

از فرش قرمز می توان برای دکوراسیون بخش های منزل، دکوراسیون هوم آفیس، دکوراسیون اداری و تجاری مکان های مختلف بهره برد. همچنین می توان به این موضوع اشاره داشت که تنوع بالایی از فرش قرمز در طیف های مختلف و طرح و اندازه های گوناگون وجود دارد که بسته به سلیقه و نیز هماهنگی داشتن با دیزاین محیط و در نهایت ابعاد اتاق از آن بهره ببرید. مدل فرش فانتزی با رنگ قرمز و طرح های جالب و زیبای کودکانه انتخاب خوبی برای دیزاین اتاق خواب کودک به شمار می رود. و اما اگر تمایل به دکوراسیون با فرش قرمز دارید لازم است با یکسری نکات آشنایی داشته و آنها را در دیزاین هر بخش به کار ببرید.

دیزاین نقاط مختلف خانه با فرش قرمز

5 اصل مهم «متعادل سازی»،«هماهنگی از نظر بافت»، «هماهنگی از نظر سبک»، «هماهنگی از نظر الگو و طرح» و «نورپردازی» از اصلی ترین مواردی است که هنگام دکوراسیون منزل با فرش قرمز باید به آن توجه نمایید. در اصل متعادل سازی باید از رنگ های خنثی و یا رنگهای مکمل در تزیین دیوار و مبلمان در کنار فرش قرمز استفاده کنید. همچنین مبلمان و سایر وسایل و به طور کلی دکوراسیون را با فرش قرمز ست کنید، به طوری که از نظر بافت و سبک و الگو و طرح هماهنگی داشته باشند.

نکته دیگر اصل رنگ است: قطعا وقتی فرش را با رنگ قرمز انتخاب کرده اید،باید از یک رنگ خنثی و مکمل برای تزیین دیوار بهره ببرید.

انتخاب سایر لوازم با طرح ساده: بله با توجه به اینکه قرمز رنگی گرم و پرانرژی است، اگر فرش قرمز شما در کنار این گرما و انرژی که به واسطه ی رنگ خود دارد، دارای یک طرح شلوغ باشد که اتفاقا اغلب این گونه است؛ برای جلوگیری از شلوغی زیاد و القای حس بد درون افراد از طرح های ساده برای سایر لوازم و مبلمان و دیوار بهره ببرید.

ست کردن یکی از وسایل با فرش از نظر قرمز: بسته به سلیقه خود می توانید یکی از وسایل را برای ست شدن با فرش قرمز انتخاب نمایید. بهتر است این ست شدن علاوه بر رنگ از نظر طرح نیز لحاظ شود. می توانید مبلمان و پرده را برای این ست شدن انتخاب نمایید اما اغلب از مبلمان و پرده ها به عنوان عناصری با رنگ های خنثی برای تعدیل فضا استفاده می شود.

49 دکوراسیون منزل با فرش قرمز زیبا

دکوراسیون منزل با فرش قرمز مدرن و سنتی

ایده های جذابی از دکوراسیون با فرش قرمز

49 دکوراسیون منزل با فرش قرمز لاکچری

ست فرش قرمز با مبلمان

موقع ست کردن مبلمان با فرش قرمز حتما به رنگ، طرح و سبک فضا توجه نمایید. می توانید مبلمانی با رنگهای خنثی همچون مبلمان سفید، مبلمان سیاه، مبلمان خاکستری، مبلمان بژ را برای ست کردن با فرش قرمز انتخاب نمایید. نکته دیگری که در انتخاب مبلمان برای دکوراسیون منزل با فرش قرمز اهمیت دارد؛ توجه به مدرن و یا سنتی بودن سبک دکوراسیون است، انتخاب یک مدل مبل مینیمال و مبل مدرن در کنار فرش قرمز با طرح ساده می تواند فضایی شیک و لاکچری ایجاد نماید.

برای اصل تعادل در بافت می توانید از مبلمان براق زاویه دار در کنار فرش قرمز نرم و لوکس بهره ببرید. در نهایت پیشنهاد می کنیم برای مبلمان نارنجی و مبلمان صورتی در کنار فرش قرمز اکیدا اجتناب نمایید، به جای آن می توانید از سایه های مکمل رنگ قرمز همچون سرمه ای، طلایی و سبز زمردی بهره ببرید.

نکات و اصول دیزاین با فرش قرمز

نکات و اصول دیزاین با فرش قرمز

نکات و اصول دیزاین با فرش قرمز

دکوراسیون منزل با فرش قرمز مدرن و سنتی

ست فرش قرمز با پرده

برای ست کردن فرش قرمز با پرده نیز نیاز است اصل های تعادل، بافت و الگو و سبک را رعایت نمایید. به این معنی که از پرده هایی با رنگهای خاکستری، سفید و بژ برای تعادل بخشیدن به فضای دکوراسیون شده با فرش قرمز استفاده نمایید. پرده ها را از نظر رنگ با سایر رنگ های جذاب و مشخص ست نمایید. در صورتی که فرش قرمز شما بدون طرح و تکرنگ می باشد، انتخاب پرده طرحدار ایده آل است. همچنین مدل پرده ها را باید متناسب با سبک دیزاین منزل انتخاب نمایید؛ برای دکوراسیون کلاسیک پرده ای دارای جزئیات مزین شده و برای دکوراسیون مدرن، مدل پرده ساده انتخاب مناسبی است.

 ایده هایی زیبا از فرش قرمز در دکوراسیون  دیزاین نقاط مختلف خانه با فرش قرمز

دیزاین منزل زیبا با فرش قرمز

دکوراسیون منزل با فرش قرمز مدرن و سنتی

دیزاین جذاب خانه با استفاده از فرش قرمز

ایده هایی شیک از فرش قرمز در دکوراسیون

دکوراسیون ساده و زیبا با فرش قرمز

49 دکوراسیون منزل با فرش قرمز

دیزاین اتاق با فرش قرمز شیک و طرحدار

نکات و اصول دیزاین با فرش قرمز

دکوراسیون زیبا و دلباز با ساتفاده از فرش قرمز و گیاهان

دکوراسیون منزل با فرش قرمز مدرن و سنتی

ست زیبای فرش قرمز طرحدار با پرده و مبلمان

نکات و اصول دیزاین با فرش قرمز

فرش ماشینی فانتزی قرمز به شکل قلب

ایده هایی لوکس از فرش قرمز در دکوراسیون

دیزاین مدرن و لاکچری با فرش مدرن و فانتزی قرمز و مشکی

دکوراسیون منزل با فرش قرمز مدرن و سنتی

دکوراسیون پرانرژی و گرم با فرش قرمز

دیزاین نقاط مختلف خانه با فرش قرمز

دیزاین ساده و دلباز

49 دکوراسیون منزل با فرش قرمز لوکس

دکوراسیون سنتی و متفاوت با استفاده از رنگ قرمز

ایده هایی به روز از فرش قرمز در دکوراسیون

دکوراسیون شیک و ساده اتاق خواب

ایده هایی متفاوت از فرش قرمز در دکوراسیون

دیزاین مدرن و لوکس پذیرایی

دکوراسیون منزل با فرش قرمز مدرن و سنتی

دیزاین زیبای نشیمن با رنگ قرمز و رنگ های خنثی

ایده های شیکی از دکوراسیون با فرش قرمز

فضای شاد و روشن پذیرایی با فرش قرمز و مبلمان سفید

ایده هایی کاربردی از فرش قرمز در دکوراسیون

دیزاین شیک با فرش قرمز مدرن

دیزاین نقاط مختلف خانه با فرش قرمز

دیزاین زیبا و پرنور با رنگ های گرم

ایده هایی شیک از فرش قرمز در دکوراسیون

ست زیبای مبلمان و فرش قرمز

دکوراسیون منزل با فرش قرمز مدرن و سنتی

دکوراسیون اتاق کودک زیبا و شیک

ایده هایی زیبا و لاکچری از فرش قرمز در دکوراسیون

دکوراسیون مدرن و خاص با فرش قرمز طرحدار

نکات و اصول دیزاین با فرش قرمز

فرش قرمز طرحدار زیبا برای دیزاین شیگ و لوکس پذیرایی

ایده هایی جذاب و جدید از دکوراسیون با فرش قرمز

دکوراسیون وینتیج و صمیمی با فرش قرمز

49 دکوراسیون منزل با فرش قرمز زیبا و جدید

دیزاین شیک و مدرن با فرش قرمز گرد

دیزاین نقاط مختلف خانه با فرش قرمز  دیزاین اتاق با فرش قرمز به شکلی مدرن

49 دکوراسیون منزل با فرش قرمز لوکس

در انتهای مطلب، اینطور می توان نتیجه گیری کرد که در صورت انتخاب فرش قرمز باید به سبک، طرح و رنگ سایر موارد همچون پرده و مبلمان و به طور کلی سایر وسایل و دکوراسیون توجه شود تا با یکدیگر هارمونی داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان