ماهان شبکه ایرانیان

نقش نیروی هوایی ارتش در شب حمله موشکی به اسرائیل /ماموریت جنگنده‌های ارتش در عملیات وعده صادق ۲ چه بود؟

حماسه وعده صادق ۲ با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

نقش نیروی هوایی ارتش در شب حمله موشکی به اسرائیل /ماموریت جنگنده‌های ارتش در عملیات وعده صادق 2 چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه کیهان، در بخشی از گزارش خود با عنوان «شبی که آسمان روشن شد» نوشت:

«شامگاه 10 مهر 1403 نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق2 با رمز مبارک «یا رسول‌الله(ص)» با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی و امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد. مراکز راهبردی در داخل سرزمین‌های اشغالی با موشک‌های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار گرفتند. در این عملیات برخی از پایگاه‌های هوائی و راداری، مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت مورد اصابت قرارگرفتند. با وجود آنکه مناطق مورد هدف با پیشرفته‌ترین و پرحجم‌ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شدند، 90 درصد شلیک‌ها با موفقیت اصابت کردند و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاد.

حماسه وعده صادق2 با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است. از مهم‌ترین نکات این عملیات که کمتر به آن پرداخته شد، هماهنگی کامل ارتش و سپاه در اجرای امن این عملیات بود. در هنگام عملیات، همزمان با پرتاب موشک‌ها توسط سپاه، جنگنده‌های ارتش تمام آسمان کشور را پوشش دادند. پرواز مرتب و گسترده جنگنده‌های ارتش برای کشف و خنثی‌سازی حمله احتمالی جنگنده‌های صهیونیستی و آمریکایی تا ساعتها بعد از حمله موشکی ادامه داشت.»

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان