ماهان شبکه ایرانیان

گلایه نماینده کرمان از تصمیمات غیرکارشناسی بانک مرکزی در خصوص پسته / خود تحریمی نکنید

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، با انتقاد از نحوه برخورد بانک مرکزی با تولیدکنندگان پسته در استان کرمان که از آن تحت عنوان اقدامی در جهت خودتحریمی یاد کرد از مسئولان این بانک خواست که هر نوع تصمیم در این حوزه را بر اساس بررسی‌های کارشناسی میدانی اتخاذ کنند.

گلایه نماینده کرمان از تصمیمات غیرکارشناسی بانک مرکزی در خصوص پسته / خود تحریمی نکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهباز حسن‌پور بیگلری در جمع خبرنگاران دربیان مشکلاتی که برای تولیدکنندگان پسته در استان کرمان ایجاد شده است، گفت: مهمترین مشکل حوزه کشاورزی این منطقه ناشی از خودتحریمی ها است چرا که امروز بانک مرکزی برخوردی با تولیدکنندگان پسته دارد که از هر نوع تحریم خارجی بدتر است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه بانک مرکزی در مورد پسته که محصول کشاورزان زحمتکش این منطقه است اعلام کرده است که ارز حاصل از آن همچون ارز نیمایی یعنی 40 هزار تومان محاسبه شود.

او یادآور شد: این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که تولیدکنندگان پسته در این منطقه باید برای تهیه سم، کود، نهاده هایی دامی و تامین مایحتاج زندگی خود در بازار برحسب دلار 70 هزار تومانی پرداخت کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: متاسفانه دوستان فعال در بانک مرکزی بجای اینکه در این حوزه یکبار براساس واقعیت های موجود و دید کارشناسی میدانی اقدام کنند طبق اطلاعات موجود در کتب و مقالاتی که هیچ کجا پیاده سازی نشده اند، تصمیم گیری میکنند که این موضوع باعث بروز مشکلات عدیده ای برای کشاورزان این منطقه شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان