ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه بال سوخاری پفکی ترد و لذیذ

اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی ساده هستید در این قسمت با طرز تهیه بال سوخاری پفکی ویژه آشنا شوید. این بال طعم و مزه بی نظیری دارد.

طرز تهیه بال سوخاری پفکی ترد و لذیذ

یکی از محبوب ترین غذاهای بین المللی با دستور ساده بال پفکی است. شما می توانید در این قسمت با طرز تهیه بال سوخاری پفکی ویژه و نحوه تهیه آن آشنا شوید. این بال طعم و مزه بسیار عالی دارد.

رسپی بال پفکی محبوب:

انواع غذاهای سوخاری همچون مرغ سوخاری، قارچ سوخاری و… محبوبیت بالایی دارند. برای داشتن یک بال پفکی ترد ویژه خوشمزه با طعم عالی می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید. این بال پفکی را می‌ توانید به عنوان میان وعده‌ ها نیز تهیه کنید.

روش تهیه بال سوخاری پفکی

مواد اولیه:

  • بال مرغ: 500 گرم
  • پیاز: 1 عدد
  • تخم مرغ: 1 عدد
  • ماست: 1 قاشق غذاخوری
  • زعفران: 1 قاشق چای خوری
  • آرد سوخاری: به میزان لازم
  • آب لیمو: 1 قاشق چای خوری
  • پودر زنجبیل، گرام ماسالا، سس سویا: به میزان لازم
  • پودر سوخاری پفکی: به میزان لازم
  • فلفل و نمک: به میزان لازم

طرز تهیه بال سوخاری پفکی ویژه:

برای آماده سازی این بال خوشمزه و ترد با طعم‌ ویژه باید از دو نوع سوخاری استفاده کنید. سوخاری ساده و سوخاری پفکی در این نوع بالا استفاده می شود.

مواد بال سوخاری پفکی

ابتدا مرغ‌ ها را به خوبی بشورید و اجازه دهید، تا آب آن کشیده شود. در مرحله بعدی باید بال ها را درون ظرفی ریخته و به مقداری نمک و زردچوبه به خوبی آغشته کنید. به اندازه یک لیوان به مواد آب اضافه کرده درون قابلمه بریزید و روی حرارت بگذارید تا بال‌ های شما کمی پخته شود.

بعد از 20 دقیقه بال‌ ها را از روی حرارت برداشته آبکشی کنید و اجازه دهید تا آب اضافی آن کشیده شود. در ادامه باید درون ظرفی مقداری ماست و زعفران و تخم مرغ را با یکدیگر ترکیب کنید. بعد از اینکه بافت مواد شما یکدست شد، باید کمی فلفل، نمک و ادویه دلخواه به آن اضافه کنید.

شما می‌ توانید از کمی آب لیموی تازه نیز برای مزه‌ دار کردن مواد خود استفاده کنید. کمی پودر زنجبیل، سس سویا و ادویه‌ های گرام ماسالا را به آن اضافه نمایید. حالا کمی از پودرهای سوخاری ساده را باید درون مواد بریزید تا مواد سوخاری شما آماده شود.

طرز تهیه بال سوخاری پفکی

در ادامه این بخش از طرز تهیه بال پفکی، بال‌ ها را درون مواد تهیه شده انداخته و به خوبی تمام سطح آن را آغشته به مواد کنبد. مرغ‌ ها را کنار گذاشته تا به مدت 30 دقیقه مزه‌ دار شود.

درون قابلمه گود مقداری روغن ریخته و بال‌ های پفکی خود را درون پودر سوخاری پفکی یک دور غلطانده و درون روغن بریزید. بعد از اینکه به خوبی تمام سطح بالا سرخ شد، آن را از درون روغن خارج کرده روی دستمال قرار دهید تا آب اضافی آن و روغن اضافی آن خارج شود.

از مقداری فلفل قرمز برای تزیین روی بال‌ ها نیز می‌ توانید، استفاده کنید. شما می‌ توانید در کنار انواع از سس‌ های دست‌ ساز این بال را سرو کنید. نکات مهم در تهیه این دنبال پفکی و ترد استفاده از پودر سوخاری مرغوب و تازه می‌ باشد. شما باید حتماً از نکات مهم در تهیه این دنبال پفکی و ترد استفاده از پودر سوخاری مرغوب پفکی استفاده کنید تا یک بال خوشمزه داشته باشید..

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان