ماهان شبکه ایرانیان

ادعای جدید ثابتی درباره عارف، باهنر و معاون حقوقی پزشکیان/اگر غلط است حرفم را تکذیب کنید

امیرحسین ثابتی، نماینده تهران در مجلس گفت: هنوز نیروهای شرکتی تعیین تکلیف نشده اند، اگر می خواهید مشکلات معیشتی مردم حل شود این مهم را در دستور کار قرار دهید.

ادعای جدید ثابتی درباره عارف، باهنر و معاون حقوقی پزشکیان/اگر غلط است حرفم را تکذیب کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین ثابتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکری با تأکید بر تعیین تکلیف نیروهای شرکتی گفت: هنوز نیروهای شرکتی بلاتکلیف هستند، قانون خوبی در مجلس یازدهم در این زمینه تصویب شد، مجمع تشخیص اشکالاتی بر آن وارد کرده است. حرف من این است، عزیزانی که در مجمع تشخیص رأی منفی داده اند شفاف مشخص شود چه کسانی هستند.

بنابرگزارش ایلنا، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اطلاعاتی کسب کرده ام که عارف معاون اول رئیس جمهور، باهنر و انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور جزو مخالفان اصلی به سرانجام رسیدن نیروهای شرکتی بوده اند، اگر غلط است این حرف من را تکذیب کنید. اگر درست است چرا با آن مخالفت می کنید. 

وی افزود: در جایی که حق میلیون ها نفر مطرح می شود این ظلم است در خفا سخنانی می گویند که مشخص نیست موضع شما چیست؟ آقای پزشکیان موضع خود را در این ماجرا مشخص کنید، دو نفر از معاونان شما مخالف سامان دهی نیروهای شرکتی هستند اگر می خواهید مشکلات معیشتی مردم حل شود این مهم را در دستور کار قرار دهید. حقوق میلیون ها نفر به این مسئله گره خورده است، از رئیس مجلس درخواست داریم از این موضوع کوتاه نیاید و مسئله را پیگیری کند، اگر لازم است به مجلس بیاورید تا حق این عزیزان پایمال نشود.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان