ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر هیأت دولت به شهرکرد تخصیص یافت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از محل اعتبارات سفر هیأت دولت به شهرکرد در سال گذشته ۱۰ هزار میلیارد ریال مسئولیت اجتماعی نفت به این استان ابلاغ شد.

10 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر هیأت دولت به شهرکرد تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، غلامعلی حیدری در نشست کارگروه مشترک اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تعدادی طرح‌های بهداشتی، درمانی، فرهنگی، ورزشی و نوسازی مدارس از این محل اجرا می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از محل اعتبارات سفر هیأت دولت به شهرکرد در سال گذشته 10 هزار میلیارد ریال مسئولیت اجتماعی نفت به این استان ابلاغ شد.

وی افزود: اعتبار یاد شده از محل مسئولیت اجتماعی نفت برای چهارمحال و بختیاری یک اعتبار پایدار است که با هزینه‌کرد مناسب تحول بزرگی را در استان به‌دنبال دارد.

حیدری به صدور دستورالعمل اجرایی وزارت نفت در خصوص این اعتبار اشاره و تصریح کرد: دستگاه‌های مشمول اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت در این خصوص اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرشماری عمومی کشاورزی و ضرورت داشتن اطلاعات دقیق برای بهبود وضعیت بخش کشاورزی یادآور شد: با داشتن بانک اطلاعات دقیق امکان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری صحیح و همچنین توزیع اعتبارات به‌صورت صحیح و عادلانه انجام می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای برگزاری هرچه بهتر سرشماری عمومی کشاورزی تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: همچنین برای سامان‌دهی کار سرشماری احکام اعضای ستاد سرشماری چهارمحال و بختیاری و شهرستان‌ها صادر شود.

حیدری تأکید کرد: حضور هیأتی از چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌ها برای نظارت بر حُسن انجام کار و روند اجرای سرشماری ضروری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان