ماهان شبکه ایرانیان

این بزرگراه رتبه اول تصادفات بزرگراهی تهران را دارد

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور پایتخت گفت: ۱۳ درصد از تصادفات در ۶ ماهه نخست امسال شهر تهران در بزرگراه آزادگان روی داده است.

این بزرگراه رتبه اول تصادفات بزرگراهی تهران را دارد

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ سجاد خسروی، با استناد به ماده 11 قانون سازمان برق ایران مصوب سال 1346 و آئین نامه اجرایی آن مصوب هیأت وزیران سال 1364 گفت: تأمین روشنایی معابر بر عهده شرکت‌های برق منطقه‌ای است که هزینه آن رأساً از محل عوارض مقرر بر مصرف برق معابر تأمین و برداشت می‌شود.

مهر در خبری نوشت: وی بیان داشت: به منظور پیشگیری از بروز هرگونه سوانح رانندگی، تأمین روشنایی معابر و ایجاد دید کافی و مناسب برای رانندگان و عابرین پیاده در ساعات شب و در مواقع تاریکی هوا، اهمیت بسزایی دارد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: چنانچه فقدان روشنایی یا عدم کفایت روشنایی راه، در بروز سوانح رانندگی دخیل باشد، به تشخیص کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، به استناد تبصره 3 ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 1389، مسئولان و متصدیان مربوطه مقصر قلمداد خواهند شد و در جبران خسارات وارده سهیم خواهند بود.

وی تصریح کرد: بزرگراه آزادگان در زمره بزرگراه‌هایی است که عدم کفایت روشنایی آن در بروز تصادفات بسیار تأثیر گذار بوده؛ تعداد قابل توجهی از تصادفات بزرگراه مذکور در شب رخ می‌دهد و این در حالی است که متأسفانه مقاطعی از بزرگراه آزادگان در ساعات شب در تاریکی مطلق به سر می‌برد.

رئیس اداره حقوقی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان اظهار داشت: بزرگراه آزادگان از جمله بزرگراه‌های ترانزیتی و مهم شهر تهران است و از حیث طول مسیر رفت و برگشت (حدود 70 کیلومتر) به عنوان طولانی‌ترین بزرگراه کشور نیز شناخته می‌شود.

233236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان