ماهان شبکه ایرانیان

محکومیت میلیاردی قاچاقچی مواد کامپاند پلی اتیلن در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از محکومیت ۶۶ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریالی قاچاقچی کالا کامپاند پلی اتیلن در شهرستان قصرشیرین خبر داد.

محکومیت میلیاردی قاچاقچی مواد کامپاند پلی اتیلن در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از کرمانشاه به نقل از روابط‌عمومی تعزیرات حکومتی، قهرمان شاهی در این خصوص اظهار کرد: پرونده حمل 175 هزار کیلوگرم کامپاند پلی اتیلن وکامپاند پی وی سی خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 66 میلیارد و 408 میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قصرشیرین رسیدگی شد.
 
وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت 66 میلیارد و 408 میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش ریالی کالا محکوم کرد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: گمرگ مرزی قصرشیرین هنگام بازرسی خودروهای عبوری از هفت دستگاه تریلی، کالای قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کامپاند پلی اتیلن نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که مقاومت شیمیایی و استحکام کششی خوبی را از خود نشان می‌دهد و گریدهای مختلفی را از جمله پلی اتیلن با دانسیته پایین، دانسیته خطی پایین، دانسیته متوسط و دانسیته بالا دارد و به ‌همین دلیل پلی اتیلن جزء پرمصرف‌ترین پلاستیک‌ها به‌شمار می‌آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان