ماهان شبکه ایرانیان

فراخوان مقاله نشریه «فناوری اطلاعات و علوم اسلامی»

گروه اندیشه: نشریه «فناوری اطلاعات و علوم اسلامی» زیر نظر پژوهشکده فناوری اطلاعات و علوم اسلامی فراخوان مقالات مورد نیاز را منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، پژوهشکده فناوری اطلاعات و علوم اسلامی قصد دارد به انتشار دوفصلنامه‌ای علمی‌-‌تخصصی با عنوان «فناوری اطلاعات و علوم اسلامی» اقدام نماید، از این‌رو از صاحب‌نظران در حوزه‌میان رشته‌ای اطلاعات و علوم اسلامی دعوت به ارسال مقاله کرده است.
شماره نخست این دوفصلنامه در بهار 1395 منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را جهت انجام مراحل داوری به نشانی الکترونیکی journal@islamit.ir ارسال فرمایند.
مقالات منتشرشده در این نشریه پس از انتشار دو شمارهٔ نخست نشریه و اخذ رتبهٔ علمی از معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، علمی-پژوهشی محسوب خواهند شد.
محورهای این فراخوان مقاله عبارت‌ است از «متن‌کاوی نصوص اسلامی»، «اطلاع‌رسانی در علوم اسلامی» و «پیکره و دادگان علوم اسلامی»، «پردازش خط و زبان عربی و فارسی»
در این فراخوان خاطر نشان شده است که اولویت انتشار با پژوهش‌هایی است که با منابع و داده‌های علوم اسلامی مرتبط باشند. علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر این فراخوان می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان