ماهان شبکه ایرانیان

"خلعتبری با توجه و تمرکز کافی پدیده را انتخاب کرد"

کریمویی: مدیریت ورزشگاه "امام رضا" توانا نیست

مدیرعامل باشگاه پدیده معتقد است برگزار نشدن دیدار پدیده و ذوب‌آهن در ورزشگاه امام رضا (ع) نقص مدیریتی مدیران این ورزشگاه بوده نه تبعیض گذاشتن بین تیم‌های مشهدی.

کریمویی: مدیریت ورزشگاه "امام رضا" توانا نیست

مدیرعامل باشگاه پدیده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این تیم در لیگ هفدهم، اظهار کرد: از انتهای فصل گذشته ما برای این فصل برنامه‌ریزی کرده بودیم تا بتوانیم نتایج مناسبی داشته باشیم و بتوانیم در جدول رده‌بندی رتبه خوبی را کسب کنیم. خدا را شکر می‌کنیم که تا این‌جای فصل، قسمت اعظمی از برنامه‌هایمان محقق شده زیرا توانستیم با نظر کادر فنی بازیکنانی که می‌خواهیم را جذب کنیم و روند آماده سازی مناسبی را پشت سر بگذاریم.

او درباره عملکرد بازیکنان جدیدی که در ابتدای فصل ‌اضافه شده‌اند، تصریح کرد: تمام بازیکنان ما نظیر اکبر صادقی، محمدرضا خانزاده، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری عملکرد بی‌نظیری را داشتند به طوری که ما توانستیم پس از مدت‌ها نمایندگانی را در تیم‌ ‌ملی داشته باشیم. محمد قاضی آقای گل لیگ برتر است و توانسته کمک شایانی به تیم ما انجام دهد. همچنین محمدرضا خلعتبری نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و خانزاده نیز علاوه بر استحکام بخشیدن به خط دفاعی ما در امر گلزنی نیز موفق بوده است.

کریمویی درباره برگزار نشدن دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا (ع) و همچنین احتمال برگزاری دیدار سیاه‌جامگان و صنعت نفت آبادان در این ورزشگاه و تبعیضی که ممکن است بین این دو باشگاه قائل شده باشند، توضیح داد: من این را از عدم توانایی در مدیریت می‌بینم. متاسفانه تصمیم گیری در حوزه مدیریت این ورزشگاه به شکل درستی پیش نرفته است. با توجه به شرایطی که پدیده در جدول رده‌بندی دارد فکر می‌کنم استفاده از یک ورزشگاه مدرن و با امکانات مناسب بتواند کمک زیادی به این تیم و فوتبال مشهد کند اما نمی‌دانم چرا مدیران حاضر نشده‌اند ما را در این راه یاری دهند. فکر نمی‌کنم مدیران بخواهند تبعضی قائل شوند اما این که جمعه‌ای که ما بازی داشتیم مجوز برگزاری دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) صادر نشد اما فردای آن روز تیم فوتبال سیاه‌جامگان این مجوز را دریافت کرد، به خاطر تبعیض بین این دو تیم نیست بلکه به خاطر عدم توانایی در مدیریت این باشگاه است.

او ‌اضافه کرد: البته بازی ما در ثامن با 3000 تماشاگر برگزار شد که من از تمام این هواداران تقدیر و تشکر می‌کنم زیرا در طول 90 ‌دقیقه تیم ما را بی‌امان تشویق کردند. این را هم باید بگویم که کادر فنی ما دیگر به این موضوع فکر نمی‌کند و روی آن حساب باز نمی‌کند. با این که قطعا بازی کردن در زمین چمن بی‌کیفیت به کیفیت تیم صدمه خواهد زد.

مدیرعامل باشگاه پدیده درباره اظهار نظر مدیرعامل سیاه‌جامگان مبنی بر این که خلعتبری به جای دریافت 700 میلیون از سیاه پوشان مشهد با یک میلیارد و 200 میلیون به پدیده پیوسته است، تصریح کرد: درباره این موضوع باید محمدرضا خلعتبری صحبت کند اما من از سوی باشگاه این ادعا را تکذیب می‌کنم و می‌گویم که صحت ندارد. خلعتبری با حضور در مشهد و با تمام توجه و تمرکز پدیده را انتخاب کرد. نمی‌دانم متاسفانه چرا چنین صحبت‌هایی باید از سوی مدیرعامل سیاه‌جامگان مطرح شود اما به نظرم تیم‌های شهر مشهد باید به یکدیگر کمک کنند تا بتوانند بار دیگر مشهد را در فوتبال ایران قدرتمند سازند نه این که تیم همشهری را وارد حاشیه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان