تاریخ انتشار کلید سوالات آزمون وکالت ۹۶

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با بیان اینکه تلاش‌مان بر این است که کلید سوالات آزمون وکالت سال ۹۶ در اسرع وقت در اختیار داوطلبان قرار گیرد، گفت: همچنین سعی بر آن است که حداکثر تا دو ماه آینده نتیجه آزمون مشخص شود.

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با بیان اینکه تلاش‌مان بر این است که کلید سوالات آزمون وکالت سال 96 در اسرع وقت در اختیار داوطلبان قرار گیرد، گفت: همچنین سعی بر آن است که حداکثر تا دو ماه آینده نتیجه آزمون مشخص شود.

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سعی بر آن است که حداکثر تا دو ماه پس از آزمون نتیجه آزمون وکالت سال 96 مشخص شود، گفت: البته این بازه زمانی نه در اختیار کانون‌های وکلاست و نه در اختیار سازمان سنجش بلکه مربوط به بررسی سهمیه‌ها مانند سهمیه ایثارگری و ... است که باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون اعتراضی به سوالات و ماهیت آزمون وکالت که در روز گذشته برگزار شد، بدست ما نرسیده است، بیان کرد: داوطلبان اگر به ماهیت آزمون و سوالات ایرادی وارد می‌دانند آن را برای اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری بفرستند.

کشاورز افزود: در مورد اعتراض به نتیجه آزمون نیز طبیعتا پس از اعلام نتایج، اگر اعتراضی بود ظرف مدت پنج روز طبق شرایط می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند.

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در خصوص اتخاذ تصمیم برای اعلام تاریخ برگزاری آزمون داوطلبان استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: حداقل تا قبل از 29 آذر ماه امکان اعلام تاریخ برگزاری توسط سازمان سنجش امکان‌پذیر نیست.

وی در پایان گفت: به موجب پیگیری‌هایی که از کانون‌های وکلا داشتیم آزمون روز گذشته خوشبختانه بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

جهت دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت سال 1396 کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان