عکس های مینا باشاران قربانی سقوط جت در شهرکرد

مینا باشاران دختر حسین باشاران مالک یکی از شرکت های برجسته ترکیه، در سقوط جت به همراه ده سرنشین دیگر هواپیما جان خود را از دست داد. تصاویر اینستاگرام مینا باشاران را ببنید

مینا باشاران

هواپیمای خصوصی حامل دختر مالک یکی از شرکت های برجسته ترکیه که از امارات عازم استانبول بود در حوالی شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرد و مینا باشاران به همراه 10 سرنشین دیگر شامل دو خلیان زن کشته شدند.

مینا باشاران روز جمعه با جت تجاری شماره TC-TRB، متعلق به شرکت هولدینگ Başaran بود همراه با هفت دوست خود به دوبی سفر کرده بود و قرار بود در پایان ماه مارس ازدواج کند.

نامزد مینا باشاران

آخرین تصاویر حساب اینستاگرام مینا باشاران نشان می دهد با دوستانش در یک کنسرت که توسط ستاره پاپ بریتانیا ریتا اورا در دبی برگزار می شده شرکت کرده است.

مینا باشاران

مقامات ایرانی گفتند که جت یکشنبه شب در ناحیه کوهستانی ایران، حدود 370 کیلومتر (230 مایل) از جنوب تهران، بین باران های سنگین، سقوط کرده و هیچ یک از مسافرین زنده نیستند.

رضا جعفری زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، به تلویزیون دولتی گفت: "ما می توانیم تأیید کنیم که یک جت خصوصی ترکیه ... در حال عبور از فضای هوایی ما در نزدیکی شهرکرد از رادار ناپدید شد."

مینا باشاران

مینا باشاران

یک سخنگوی سازمان امداد و نجات به نقل از تلویزیون دولتی گفت که هواپیما در یک منطقه کوهستانی سقوط کرد و آتش گرفت.

شرکت سرمایه گذاری Başaran در بخش های مختلف از جمله گردشگری، مالی، ساخت و ساز، گردشگری، حمل و نقل هوایی، سیمان و انرژی فعالیت می کند. شرکت خانوادگی نیز دارای دو هتل لوکس، Ramada Resort Bodrum و Ramada Plaza Trabzon است.

بیشتر بخوانید:

عکس های مراسم تشییع مینا باشاران

مراسم تشییع جنازه مینا باشاران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخناشناس | 1396/12/20 - 23:29
مرگ از آنچه تصور می کنید به شما نزدیک تر است
ارسال نظر
پیشخوان