با دختری که این خصوصیات را دارد ازدواج کنید

آقایان و پسر‌های آماده ازدواج، پیدا کردن زن کامل و بی‌عیب به عنونا همسر آینده، غیرممکن است، اما راز خوشبختی و دوام ازدواج در یافتن دختری است که خصوصیات زیر را داشته باشد، اگر چنین دختری را یافتید، او را رها نکنید!

هسر ایده آل

یک: دختری که باهوش‌تر از شما است
هنگامی که به دنبال یک شریک برای زندگی هستید، مطمئن شوید که او باهوش است، و حالت ایده آل این است که او باهوش‌تر از شما باشد. چنین دختری می‌تواند زندگی شما در برابر سختی‌ها و اتفاقات ناگوار و غم و غصه بیمه کند.


دو: دختری که صادق باشد
هر کسی می‌تواند اشتباه کند و تصمیمات نادرستی را اتخاذ کند، پس بسیار مهم است که کسی را در کنارتان داشته باشید که به شما بگوید به بیراهه می‌روید و به شما کمک کند تا به مسیر درست بازگردید. مطالعات نشان داده که مردانی که شریک زندگی صادقی داشتند، زندگی زناشویی موفق‌تر و طولانی‌تری داشتند.


سه: دختری که مثبت اندیش است
برای ازدواج و داشتن روابط طولانی، دختری را انتخاب کنید که همیشه نیمه پر لیوان را می‌بیند، حتی اگر این خوش‌بینی همیشگی او را در نظر شما دختری ساده و احمق جلوه دهد.

افرادی که نگاه منفی و تاریک دارند در دراز مدت برای سلامتی زیان آورند! یک مقاله پژوهشی نشان داده که منفی‌بینی می‌تواند به افزایش ضربان قلب و کاهش تمرکز و مشکلاتی در هضم منجر شود!


چهار: سازش‌پذیر بودن
دختری به درد شما می‌خورد که یک دنده و لجوج نباشد و اهل مدارا و رفع اختلاف و سازش باشد. برای داشتن زندگی موفق، گاهی اوقات باید از حق خود گذشت و کوتاه آمد. پژوهشگران می‌گویند که کسانی که برای ادامه زندگی زناشویی گذشت می‌کنند، ازدواج طولانی‌تر و شادتری دارند.


پنج. دختری که به جوک‌های شما می‌خندد
شاید این موضوع به نظر شما چندان با اهمیت بنظر نرسد، اما مطالعه روانشناسان دانشگاه دولتی وستفیلد در سال ۲۰۰۶ نشان داد که برای مردان بیش از زنان مهم است که شریک زندگی شان فکر کند که آن‌ها بامزه هستند. پس اگر دختری یافتید که به جوک‌های شما می‌خندد، او را رها نکید و دو دستی او را بچسبید!


شش: دختری که سفره دلش باز است
همراه بودن با دختری که راحت درد دل می‌کند و راز دلش را باز گو می‌کند، زندگی را آسان‌تر می‌کند. مطالعه‌ای در دانشگاه وست مینستر نشان داده که افرادی که سفره دلشان باز است و اطلاعات شخصی‌شان را به اشتراک می‌گذارند، جذابیت ویژه‌ای دارند. نویسندگان این مطالعه معتقدند حتی اینگونه افراد از نظر فیزیکی جذاب‌تر از کسانی بنظر می‌رسند که خوش قیافه‌ترند و ظاهری زیباتر دارند.


هفت: دختری که از اهداف شما و اهداف خودش حمایت می‌کند
در جستجوی زنان ضعیف‌تر از خود نباشید. زنانی که در زندگی شخصی‌شان قدرتمندترند و تحصیلات و کار بهتری دارند، شرکای بهتری برای زندگی هستند.


هشت: دختری که رابطه خوبی با والدینش دارد
اگر می‌خواهید بدانید که شریک زندگی شما در سی سال آینده چگونه زندگی خواهد کرد و با شما چه برخوردی خواهد داشت، به والدینش و رفتار آن‌ها با یکدیگر نگاه کنید. نتیجه تحقیق دانشگاه آلبرتا نشان داده که رابطه خوب افراد در سنین جوانی با والدینشان، به رابطه خوب با شریک زندگی‌شان در سال‌های آینده منجر خواهد شد. البته نکته کلیدی، در آگاهی داشتن از چگونگی داشتن رابطه صمیمانه نهفته است.


نه: دختری مهربان
علم می‌گوید راز موفقیت یک رابطه طولانی و شاد، مهربانی و سخاوت است.


ده: دختری که در درگیری‌ها آرام است و شما را نیز آرام می‌کند
در زندگی زناشویی، همیشه اختلاف و دعوا وجود دارد، اما مهم این است که هیچ تصمیمی با خشم و عصبانیت گرفته نشود. همسری ارزشمند است که در زمان جدال آرامش را جاری سازد.


یازده: همراهی در کار‌های احمقانه
دختری را پیدا کنید که اگر مثلا خواستید از روی پشت‌بام خانه شیرجه بروید توی بشکه آب، بجای سرزنش شما، پشت سر شما شیرجه برود توی بشکه آب! به قول قدیمی‌ها: سر شکسته خوب می‌شود، اما دل شکسته خوب نمی‌شود!


دوازده: دختری که زندگی خصوصی خود را دارد
در زندگی زناشویی بسیار مهم است که هر دو نفر فضا و حریم خصوصی خاص خود را داشته باشند و دوستان و برنامه‌های انفرادی. این نوع آزادی‌ها، سبب می‌شود زندگی زناشویی شادتر شود یا کمتر خسته کننده باشد.


سیزده: دختری که ضعف‌های شما را می‌پذیرد
یکی از چیز‌هایی که زندگی زناشویی را ویران می‌سازد، نگاه منفی و عیب‌جویانه به افکار و رفتار و عقاید و سلیقه و شکل و شمایل یکدیگر داشتن است. دختری را پیدا کنید که شما را آنگونه که هستید، با همه عیب‌هایی که دارید، دوست داشته باشد.


چهارده: دخنری که کینه‌توز نباشد
اگر دختری را پیدا کردید که بدی‌های شما را می‌بخشد و فراموش می‌کند، قدر او را بدانید و رهایش نکنید. ما انسان‌های کاملی نیستیم و گاهی اوقات و چه بسا ناخواسته، شریک خود را آزار می‌دهیم و برای ادامه زندگی لازم است که شرکا ببخشند و فراموش کنند. زنان کنیه‌توز، دیر یا زود زندگی را برای شما و خودشان جهنم خواهند کرد.


سخن آخر
اگر دختری را پیدا کردید که چند مورد یا همه موارد فوق را دارد، هرگز او را رها کنید، زیرا زندگی شما با داشتن او بهتر خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان