ظالم اوست که لبخند مردم را برنمی‌تابد

توطئه‌ی بزرگ در "شب یلدا"/ چرا چپ‌های ستادی از یک جشن ساده مردم هم عصبانی می‌شوند!؟

مردم باید بدانند که اصلاح‌طلبان ستادی در پروژه سیاه‌نمایی خود؛ هم در زمان دلار ۱۰ هزار تومانی می‌گفتند "ما گرسنه‌ایم" و هم در زمانه دلار ۴۰ هزار تومانی!

سرویس سیاست مشرق _ هادی خانیکی، فعال اصلاح‌طلب و از تئوریسین‌های این جریان خاص سیاسی، اخیراً طی یادداشتی که در شماره سه‌شنبه گذشته روزنامه اعتماد و در آستانه جشن مردم در شب یلدا منتشر کرد، نوشت: می‌خواهم از «فهم» مساله بنیادین توسعه کشورم و غم و رنج و دردی که هم‌میهنانم از نادیده گرفتن خواسته‌ها و نقدها و اعتراض‌ها و در عین حال ظرفیت‌ها و توانایی‌های‌شان می‌برند، باز بمانم و به اندازه خود در کنار آنان و با آنان همدرد و همراه باشم!

او همچنین در بخش دیگری از نوشته خود تصریح می‌کند: یلدای غم‌مان را در این ایام باور کنیم و به امید پگاهی پاک باهم بنشینیم.

خانیکی یادداشت خود را با این بیت شعر به پایان می‌برد که: "صحبت حکام ظلمت شب یلداست/ نور ز خورشید جوی بو که برآید حافظ"!

این یادداشت خانیکی با تیتر "در ستایش با هم بودن"، با زیر تیتر "یادداشتی از هادی خانیکی درباره رنج و امید در آخرین شب پاییز غمبار امسال" و با عکسی از نقشه ایران در زمینه‌ای سیاه در روزنامه اعتماد منتشر شده است. [1]

توطئه‌ی بزرگ در "شب یلدا"/ چرا چپ‌های ستادی از یک جشن ساده مردم هم عصبانی می‌شوند!؟

*واضح و مبرهن است که فعالان ستادی اصلاح‌طلب حتی یک جشن ساده ایرانی را هم برای مردم عزیز ایران روا نمی‌دانند و در آستانه این جشن هم از القای بی‌بنیاد سیاهی و تباهی و ناامیدی و رنج‌آلوده بودن فضا دست نمی‌کشند.

و رنج اصلی زمانه ما در ایران همین عزم اصلاح‌طلبان برای سیاه‌نمایی است نه مشکلات اقتصادی و غیره.

چه اینکه مشکلات اقتصادی اولا همیشه و ثانیا در همه کشورهای جهان بوده و هست و به مانند بخشی از واقعیت زندگی گریزی از آن نیست.

لکن هیچ انسان عاقلی زندگی خود را متوقف بر واقعیت‌های تلخ قرار نمی‌دهد و در کنار تلاش برای رفع تلخی‌ها؛ امیدوار است، جشن و شادی عقلانی دارد و در ایام خجسته لبخند می‌زند. مثالی که درباره فرایند مرگ و زندگی هم می‌توان به آن اشاره کرد.

یک حقیقت فلسفی ساده‌ی برآمده از مبانی جامعه‌شناسی و طبع مدنی انسان‌ها که البته چپ‌های ستادی از آن رو که قصد ایجاد فتنه اقتصادی با هیزم‌سازی از مردم را دارند؛ آنرا استتار کرده و یکسره مشغول القای رنج و نومیدی و شوربختی در ذهن مردم هستند.

توطئه‌ای شوم که اگر با هوشیاری مردم، با دقت خواص و با تأملات و برخوردهای حاکمیتی مواجه نشود؛ می‌رود که در ادامه پیش‌لرزه‌هایی مثل اغتشاشات 70 روزه به بهانه مرگ تصادفی یک دختر جوان؛ به رخدادی بزرگتر منتج شود که ما به آن فتنه اقتصادی می‌گوییم.

دقت شود که در جهان درد و رنجی که اصلاح‌طلبان طی سال‌های پس از فتنه 88 القا می‌کنند؛ حتی یک ردّ پای کوچک برای مثبتات ایران هم نیست و مردم باید بدانند که اینان، هم در زمان دلار 10 هزار تومانی می‌گفتند "ما گرسنه‌ایم" و هم در زمانه دلار 40 هزار تومانی! [2]

و کسی در این میانه باید که به نتایج ناشکری و نساختن سنگر مقابل مثبتات کشور بیاندیشد و این معادله را حل کند که القائات اینان چطور برخی مثبتات اقتصادی را از دست مردم گرفت و اگر با جهاد تبیین در مقابل آن سنگری ساخته نشود، می‌رود که مابقی مثبتات را هم از مردم بگیرد.

مردم ایران باید بدانند که خانیکی و امثال خانیکی در حالی حتی از جشن شب یلدا هم نمی‌گذرند و گلوله‌های شوربختی را به سمت آن شلیک می‌کنند که علیرغم تمام مشکلات اقتصادی اما ایرانی‌ها در شب یلدا مثل اروپا مشکل کمبود سوخت و آذوقه ندارند، همچنان مالیات سنگین نمی‌دهند و سوخت خودروهایشان را همچنان با قیمت‌های ارزان تأمین می‌کنند.

اینکه چرا امثال هادی خانیکی اهل بیان این مثبتات بدیهی نیستند و چرا توانسته‌اند ذهن کسانی از جامعه را مملو از منفی‌بافی بدون مبنا کنند؛ سؤالی است که مردم، مسئولان و خواص ایرانی باید به آن پاسخ بدهند و به وظایف خود در قبال آن عمل کنند.

پیش از این، محسن هاشمی، دیگر چهره اصلاح‌طلب نیز در اظهاراتی عجیب و غریب، به زعم خود توضیح داده بود که چرا حال ملت ایران بد است! [3]

در امثال و حکم ایرانی قصه‌ی معلم مکتبخانه‌ای را داریم که یک روز اسیر توطئه‌ی بچه‌های پر شیطنت مکتبخانه شد که قصد داشتند مدرسه را تعطیل کنند. معلم که به مکتبخانه آمد بچه‌ها یکصدا اصرار کردند که "رنگ به رخسارت نیست" و معلم کم‌کم باور کرد که بیمار است و دست آخر هم مدرسه تعطیل شد!

باید از این قضایا درس گرفت و اسیر توطئه شیاطینی که قصد تعطیلی ایران عزیز را دارند؛ نشد.

در اشاره به بیت به‌کار رفته از سوی خانیکی برای اتمام یادداشت نیز بیان همین نکته کافیست که جائر اصلی اوست که لبخند عقلانی مردم را برنمی‌تابد...

***

1_https://www.etemadnewspaper.ir/fa/https://www.mashreghnews.ir/news/1448045/%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C/detail/195222

2_hvasl.ir/news/239007

3_mshrgh.ir/1447800

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان