۸ عادت بد که فقط افراد باهوش آنها را دارند!!

افراد باهوش ، صفات خاصی دارند که آنها را از دیگران متمایز می کند اما شاید تعجب کنید ، اگر بدانید این افراد با ۸ عادت بد نیز قابل شناسایی هستند.

8 عادت بد که فقط افراد باهوش آنها را دارند!!

8 عادت بد که نشان میدهد باهوش تر از دیگران هستید

اندازه گیری هوش کار ساده ای نیست ، اما انجام این عادت ها با میزان یادگیری بالا، حل مسئله و خلاقیت در ارتباط است.دکتر رابرت کورنل ، هوش را توانایی یادگیری از تجارب ، سازگاری با موقعیت های جدید و کنترل مفاهیم انتزاعی است و مهارت هایی مثل ، ادراک ، یادگیری ، حافظه ، استدلال و حل مسئله این توانایی ها را تسهیل می کند ، و به همین ترتیب وجود یک سری از عادت ها در فرد می تواند شواهدی مبنی بر اینکه آیا فردی باهوش است یا خیر را داشته باشند.
افراد باهوش

 نشانه های عجیب افراد باهوش

افراد باهوش این 8 ویژگی را دارند

بعنوان مثال شاید فکر کنید ، افراد باهوش معمولا میز کاری مرتبی دارند اما این طور نیست.دکتر کتلین وحس می گوید:"خلاقیت یکی از ویژگی هایی است که افراد باهوش به آن متمایل هستند و همین خلاقیت در آن ها موجب بی نظمی می شود." این آشفتگی نیست که موجب خلاقیت می شود ، بلکه خلاقیت ایجاد بی نظمی می کند ؛ این تنها عادت و نشانه منفی افراد باهوش نیست بلکه در ادامه این بخش از نمناک به موارد جالب دیگری نیز اشاره خواهیم کرد.
 
 افراد باهوش

 8 عادت بد افراد باهوش 

 عادات بدی که نشان می دهد شما افراد باهوشی هستید

1. تا دیر وقت بیدارید
طبق مطالعات صورت گرفته ، افرادی که متمایل به بیدار ماندن در شب هستند از بهره هوشی بالاتری برخوردار هستند؛ احتمالا برخی از افراد باهوش ساعت درونی متفاوتی با دیگران دارندو یا اینکه بیداری آن ها به دلیل درون گرایی آن هاست و شب را برای فکر کردن و حل مشکلات بدون مزاحمت دیگران، انتخاب میکنند.
 افراد باهوش

 ویژگی های رفتاری افراد باهوش

2. ناسزا میگویید
رایج است که گفتن ناسزا ناشی از سواد کم و هوش پایین است ، و این نظریه که وقتی انسان ها نمیتوانند صفت مناسبی پیدا کنند از ناسزا استفاده میکنند. طبق مطالعات انجام شده توسط دکتر تیموتی جی افرادی که دشنام میدهند معمولا دایره لغات بزرگتری دارند.
 
 افراد باهوش

 خصوصیات رایج افراد باهوش

3. دوش آب سرد میگیرید
سازگار کردن بدن با آب سرد با کاهش چشمگیر تنش و خستگی همراه است و در عین حال ، موجب افزایش حافظه و خلق می شود. بنا براین ، گرفتن دوش آب سرد نیز میتواند نشانگر هوش بالای شما باشد.

8 عادات بد که افراد باهوش دارا هستند

4. صدای جویدن غذا و هر صدای دیگر از دهان برایتان آزاردهنده است
آزاردهنده بودن صدای جویدن غذا یا آدامس مییتواند نشان دهنده هوش بالای شما باشد ، شاید به دلیل همان بیدار ماندن در شب و برای رهایی از مزاحمت دیگران می باشد. و جالب توجه است مطالعات نشان میدهند که که جویدن آدامس توسط خود فرد عملکرد ذهنی را بهبود می بخشد .
 
 افراد باهوش

8 ویژگی بد افراد باهوش چیست

5. کشیدن اشکال روی کاغذ
کشیدن بدون دلیل و بی فکر اشکال، مزایای زیادی برای حافظه دارد، و همچنین راهی بصری برای بیان مفاهیم و احساست را پیش روی مغز میگذارد. این کار موجب رهایی ذهن از هرگونه مسئله و مشغله ای خواهد شد و شاید دلیل اصلی قرار دادن این ویژگی در این موارد، به همین دلیل باشد.
 
6. خودتان را نقد میکنید
شاید فکر میکنید افراد باهوش اعتماد به نفس دارند؟ چرا نباید داشته باشند وقتی که باهوش هستند؟ اما مطالعات چیز دیگری را نشان میدهد. افراباهوش تعهد کمتری به توانایی های خود دارند و میتوانند زمانی که چیزی نمیدانند را درک کنند. در حقیقت این افراد از نامحدود بودن دانش اطلاع دارند و به جای اعتماد به نفس زیاد تمایل بیشتری به نقد خود دارند.
 
 افراد باهوش

علائمی که می گوید شما هم باهوش هستید

7. افکار واهی دارید
تحقیقات جدید نشان می دهد اشتغال مغز به افکار نامرتبط با کاری که انجام میشود نشان دهنده ی تمرکز بیشتر بر آن کار خواهد بود. در واقع مثل این خواهد بود که شما در پشت مغزتان در حال فکر کردن به آن مسئله هستید حتی اگر به طور مستقیم به آن فکر نکنید. برخی مطالعات نشان میدهد که برای حل مشکل از آن فاصله گرفته و جهات دیگر به مسئله نگاه کرد و این باعث می شود مغز از جانبی دیگر با مسئله مواجه شود و خلاقیت و حل مسئله را نیز افزایش می دهد.
 
8. با خودتان حرف میزنید
شاید فکر کنید که زیر لب سخن گفتن با خودتان ممکن است دیگران فکر کنند که دیوانه اید؟ اما در واقع ، میتواند نشانه ی قدرت تفکر، حافظه و ادراک بالای شما باشد.

آیا نشانه های افراد باهوش را می دانید؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان