آموزش رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس

چگونه باید یک کسب و کار اینترنتی راه بیندازید؟ چطور باید یک سایت یا فروشگاه اینترنتی طراحی کنید؟ بهترین مرجع آموزش وردپرس کجاست؟ پاسخ تمام این سوال ها را در مقاله ما بخوانید.

آموزش رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس

راه اندازی کسب و کار رایگان با وردپرس

رپورتاژ آگهی :معضل بیکاری از بحث های داغ اکثر محافل ایرانی است. اگر شما هم دنبال کار می گردید یا از وضعیت درآمدی خود راضی نیستید، احتمالا از طرفداران پروپاقرص این بحث ها هستید و هرجا که بنشینید ساعت ها از وضعیت نابه سامان اقتصادی گلایه می کنید.

اما آیا در جریانید که در همین زمانی که شما مشغول غر زدن و فحش دادن به زمین و زمان هستید، هزاران هزار آدم در سراسر جهان تنها با یک سیستم زیر باد کولر خانه شان نشسته اند و میلیون میلیون پول درمی آورند. پس دست از غر زدن بردارید تا شما را با یک دنیای فوق العاده آشنا کنم. دنیایی که کافی است 6 ماه درست و حسابی برایش وقت بگذارید تا بتوانید به یک درآمد فوق العادۀ ماهیانه برسید! منظور من اینرنت و دنیای قشنگ وردپرس است.

در اینترنت کسب و کار خود را راه اندازی کنید

اینترنت یک فرصت عالی برای کسب درآمد است. به کمک اینترنت، شما به راحتی می توانید میلیون ها تومان در ماه درآمد داشته باشید. پس بهتر است تا دیر نشده، دست بجنبانید و هر چه زودتر، یک سایت برای خود راه اندازی کنید. می پرسید چرا؟ ساده است:

در حال حاضر، میلیون ها نفر در اینترنت به دنبال انواع و اقسام اطلاعات، خدمات و محصولات هستند و این یعنی شما می توانید با حضور در اینترنت، به راحتی هزاران مشتری داشته باشید و میلیون ها تومان پول در بیاورید. برای اینکه از حرف ما مطمئن شوید، کافی است به سایت های مختلفی مثل دیجی کالا، بامیلو، اسنپ فود و ... فکر کنید. سرویس هایی که تبدیل به بخشی از زندگی روزمره ما شده اند و در حال حاضر، جزو بزرگترین کسب و کارهای ایرانی هستند.

اما قسمت جذاب ماجرا کجاست؟ اینکه حتماً لازم نیست شما دیجی کالا باشید تا از اینترنت پول در بیاورید. تجربه به من نشان داده که هر سایتی با هر سطح کیفیتی و هر نوع خدمات و محصولاتی می تواند از طریق اینترنت درآمد داشته باشد و سهمی از بازار را بدست آورد. این یعنی مهم نیست ایده شما چیست. تا زمانی که این ایده طرفدار دارد، می توانید از درآمد خود مطمئن باشید.

 قبل از هر هر چیز، به یک وب سایت نیاز دارید

حالا حتماً می پرسید برای ورود به اینترنت باید چه کرد؟ ساده است:سایت شما مهم ترین جلوۀ کسب و کار شما در اینترنت است. هیچ چیزی مانند یک سایت خوب شما را در اینترنت مطرح نمی کند. اما مهم ترین مسئله ای که در این میان وجود دارد این است که وقتی بحث وبسایت پیش می آید، انواع اقسام شرکت های مختلف با قیمت های گزاف و رنگارنگ به پیش چشم شما می آید که قبل از اینکه شما را ترغیب به هر کاری بکند، شما را می ترساند.

اما ساختن سایت، لزوماً قرار نیست کاری سخت و طاقت فرسا باشد. من در این مقاله کوتاه قصد دارم که وحشت شما از طراحی وب سایت را از بین ببرم و کمی این فرآیند دشوار و پیچیده را برایتان راحت کنم. اما قبل از هر چیز، بگذارید با دلیل پیچیدگی ساخت سایت در ایران آشنا شویم.

مهم ترین مشکل طراحی سایت در ایران چیست؟

خیلی ساده و مختصر بگویم؛ عدم آگاهی. شکر خدا به لطف سایت های ایرانی، همۀ ما از مزایای یک وب سایت خوب و میزان درآمدی که می تواند برای ما داشته باشد، آگاه شدیم. اما مشکل چیست؟

درک چیزهایی مانند برنامه نویسی، قالب و بسیاری از المان های طراحی سایت برای بیشتر کسانی که با برنامه نویسی و چیزهایی از این قبیل آشنایی ندارند، سخت و دشوار است. در این میان عدۀ زیادی از این عدم آگاهی سواستفاده کرده و با قیمت هایی آنچنانی یک بازار سیاه در زمینه طراحی سایت به راه انداختند و خب وقتی شما هیچ چیزی از طراحی سایت ندانید، حتی تا 50 میلیون هم می توانند به شما وبسایت بفروشند. 

راه حل پیشنهادی من چیست؟

آگاه شوید. شاید اولش سخت باشد، اما خیلی زود یاد می گیرید و وقتی با اصول و مبانی طراحی سایت آشنا شوید، می توانید خودتان سایتتان را راه اندازی کنید و اگر هم نخواهید، حداقل کسی نمی تواند کلاه سرتان بگذارد و قیمت های آنچنانی بپراند. اما چگونه؟ از کجا می توان به صورت ساده، ساخت سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی را یاد گرفت؟ بگذارید قبل از پاسخ به این سوال، با وردپرس آشنا شویم.

با وردپرس آشنا شوید!

یکی از ابزارهای فوق العاده آسان اما در عین حال حرفه ای برای ساختن سایت، وردپرس است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست. یعنی یک سیستم که به شما کمک می کند سایت خود را بسازید و آن را مدیریت کنید.

با وردپرس، شما به راحتی می توان ظرف چند روز یک سایت عالی داشته باشید. بدون آنکه با نکات پیچیده طراحی سایت و برنامه نویسی آشنا باشید. همین موضوع، باعث شده که وردپرس تبدیل به محبوب ترین ابزار برای ساختن سایت در کل جهان شود. حتی اگر فروشگاه اینترنتی هم بخواهید، به راحتی به کمک ابزاری در سیستم وردپرس به نام ووکامرس، می توانید این کار را انجام دهد.

حالا بگذارید سوال مهم دیگری را از خود بپرسیم:برای یادگرفتن این ابزار به کجا باید سر بزنید؟

همیاروردپرس:یک منبع عالی برای آموزش وردپرس 

اصولا ما در بیشتر زمینه ها به زبان فارسی، منابع خوب نداریم. اما خوبشختانه در این یک مورد، می توان یک منبع عالی آموزشی به شما معرفی کرد:یعنی همیار وردپرس. همیار وردپرس کامل ترین و جامع ترین منبع برای آموزش صفر تا صد وردپرس و ووکامرس (ابزار وردپرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی) است. یک سایت که به آگاهی و دانش مخاطبان خود اهمیت می دهد و برای این موضوع وقت می گذارد.

اما چگونه می توانید از منابع غنی این سایت مرجع فارسی تغذیه کنید؟ هر چه نباشد، آنقدر در این سایت اطلاعات هست که آدم واقعاً نمی داند باید از کجا شروع کند. نگران نباشید! من به شما پاسخ این سوال را خواهم داد.

قدم اول:ای بوک رایگان همیار وردپرس را بخوانید

من به جرات به شما می توانم بگویم که کامل ترین و جامع ترین منبع آنلاین رایگانی که در زمینه آموزش وردپرس وجود دارد، ای بوک رایگان همیار وردپرس است.

در حقیقت این کتاب سیر تا پیاز راه اندازی یک سایت وردپرسی را به زبان بسیار ساده توضیح می دهد. پس پیش از هرکار دیگری وقت بگذارید و این ای بوک را به صورت کامل مطالعه کنید. توجه داشته باشید که این کتاب 29 هزار تومان ارزش دارد، اما همیاروردپرس با کمال سخاوت تصمیم گرفته این کتاب آموزش وردپرس را رایگان در اختیار شما قرار دهد.

 قدم دوم:ای بوک رایگان ووکامرس را بخوانید

همانطور که گفتیم، برای ساختن فروشگاه اینترنتی با وردپرس، شما باید کار با یک امکان (یا همان افزونه) وردپرس به نام ووکامرس را یاد بگیرید. به کمک ووکامرس شما به راحتی می توانید قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی را به وردپرس اضافه کنید و به راحت این فروشگاه را مدیریت کنید.

و خبر خوب چیست؟ همیاروردپرس یک کتاب آموزش رایگان ووکامرس هم برای شما دارد. یک کتاب که همه چیزهای ابتدایی برای ساخت فروشگاه اینترنتی را به شما یاد خواهد داد.

سایر آموزش های همیاروردپرس

علاوه بر این دو آموزش کلی که نام بردیم، شما در همیاروردپرس می توانید آموزش های دیگری نیز پیدا کنید.

مثلاً اگر قصد دارید خودتان طراحی سایت یاد بگیرید و از ساختن سایت برای دیگران کسب درآمد کنید، همیاروردپرس برای شما دوره ای به نام صفر تا صد آموزش طراحی سایت دارد. یک دوره ویدئویی بسیار جامع که البته، مبلغی برای آن تعیین شده است.

شما همچنین می توانید به مقالات آموزش وردپرس و مقالات آموزش ووکامرس این سایت نیز سر بزنید. مقالاتی که می توانند کمک بسیاری برای یادگیری نکات کار با وردپرس و ووکامرس به شما بکنند. اگر هم به دنبال قالب های رایگان برای سایت وردپرسی خود باشید، بخش قالب های وردپرسی این سایت برای شما مناسب است.

و در نهایت 

خوشبختانه سایت همیار وردپرس تمام آن چیزی که شما برای طراحی سایت نیاز دارید را به شما آموزش داده است. حالا کافی است از جای خود بلند شوید و دست به کار شوید.

این مطلب توسط اینا الله بیگی نوشته شده است.

آموزش رایگان راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان