واکنش خدیجه به ازدواج پنهانی خاشقجی در آمریکا؛

لو رفتن ماجرای عاشقانه خاشقجی و زن مصری

این زن مصری پیامک هایی را که با خاشقجی رد و بدل کرده به علاوه عکس های دو نفره اش با او ـ به ویژه عکس های ازدواجش را که در ماه ژوئن گذشته بوده ـ در اختیار این روزنامه قرار داده است. این زن که نام کاملش را افشا نکرد و خود را H.Atr معرفی نموده، می گوید نسبت به امنیت و شغلش احساس نگرانی دارد.

یک زن مصری غافلگیرکننده در ماجرای جمال خاشقجی ظاهر شده و ادعا می کند، چندماه پیش از کشته شدن خاشقجی در کنسولگری کشورش در استانبول، با او ازدواج کرده و این ازدواج را از نامزد ترکیه ایش «خدیجه چنگیز» و دیگر افراد خانواده اش پنهان کرده است.

همسر مصری خاشقجیاین زن مصری به روزنامه واشنگتن پست گفته، دلیل افشاگری اش این است که به عنوان یک زوجه مسلمان، درصدد احقاق حقوق خود و اعتراف به آن است. این زن مصری پیامک هایی را که با خاشقجی رد و بدل کرده به علاوه عکس های دو نفره اش با او ـ به ویژه عکس های ازدواجش را که در ماه ژوئن گذشته بوده ـ در اختیار این روزنامه قرار داده است. این زن که نام کاملش را افشا نکرد و خود را H.Atr معرفی نموده، می گوید نسبت به امنیت و شغلش احساس نگرانی دارد. دستیار سابق جمال خاشقجی هم که نخواست هویتش افشا شود، صحّت این ادعا را تأیید کرد و گفت: من یکی از شاهدان ازدواج بودم. در همین راستا، افراد خانواده جمال خاشقجی این موضوع را رد کرده اند.

همسر مصری خاشقجیخدیجه چنگیز هم از این موضوع ناراحت است و می گوید نمی دانسته جمال با این زن ارتباط داشته و درباره انگیزه های این زن شک و تردید دارد. او می گوید: جمال ابداً درباره این زن به من چیزی نگفت... چرا این زن می خواهد تصویر جمال را در نزد مردم تغییر بدهد؟ ...او چه می خواهد؟ من گمان می کنم این تلاشی برای مخدوش و بدنام کردن جمال است.

این زن مصری پنجاه ساله مدعی است، یک دهه پیش در انجمن رسانه ای خاورمیانه با خاشقجی ملاقات کرده؛ اما رابطه عاشقانه اش با خاشقجی از سال پیش آغاز شده و آخرین بار هم او را در اوایل سپتامبر دیده است.

همسر مصری خاشقجیفعالان فضای مجازی می گویند، این زن مصری اسمش حنان است و توسط یک موعظه گر اسلامی مقیم آمریکا به نام «انور حجاج» به عقد خاشقجی درآمده است. تلفن دفتر «انور حجاج» تا این لحظه پاسخگوی تماس رسانه ها درباره این ادعاها نبوده است.

همسر مصری خاشقجی

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان