سلمان‌خان به ایران می‌آید؟

ایلنا نوشت: عضو شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بخش بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت اعلام کرد که سلمان خان علیرغم مشغله کاری تمایل دارد تا به ایران سفر کند.

سلمان‌خان به ایران می‌آید؟

در روزهای گذشته خبرهایی درباره احتمال حضور سلمان خان، بازیگر سینمای هند در جشنواره فیلم مقاومت مطرح شده بود اما عضو شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بخش بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با اشاره به مهمانان این جشنواره اعلام کرد سلمان‌خان به دلیل همزمانی فیلمبرداری در یک پروژه با جشنواره، امکان حضور در ایران را ندارد اما تلاشها برای حضور وی همچنان ادامه دارد.

احسان کاوه، عضو شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بخش بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت درباره بخش بین‌الملل این جشنواره و مهمانانی که قرار است از کشورهای مختلف در این رویداد سینمایی حضور پیدا کنند، گفت: ما در این جشنواره مهمانانی از 15 کشور جهان خواهیم داشت که شامل تهیه‌کنندگان، کارگردانان، بازیگران، استادان و نظریه‌پردازان سینما می‌شوند.

او با اشاره به اینکه این مهمانان از کشورهای مهمی در این جشنواره حضور به هم می‌رسانند، اعلام کرد: آمریکا، فرانسه، روسیه، آرژانتین و... همچنین سوریه، لبنان و هند در منطقه ازجمله کشورهایی هستند که ما در تلاش هستیم مهمانانی را از آنجا به جشنواره دعوت کنیم.

کاوه با اشاره به حضور فیلم بالیوودی «تایگر زنده است» با بازی سلمان خان در پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت عنوان کرد: تلاش داریم عوامل اصلی این فیلم ضدداعشی که توسط علی عباس ظفر در سال 2017 تولید شده است، در جشنواره حضور پیدا کنند. سلمان خان با حضورش در  ایران موافق است اما مساله این است که او در حال بازی در فیلم دیگری است و زمان فیلمبرداری با زمان برگزاری جشنواره تداخل دارد با این حال سلمان خان و کارگردان «تایگر زنده است» هر دو با حضور در جشنواره موافق هستند و تلاشها برای حضور وی همچنان ادامه دارد.

او درباره حضور مهمانان کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز گفت: یک مشکل هم برای دعوت از مهمانان دیگر جشنواره داریم که برای حضور در ایران با سنگ‌اندازی آمریکا روبه‌رو هستند و نگران مشکلاتی هستند که ممکن است بعداً برایشان ایجاد شود.

عضو شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بخش بین‌الملل پانزدهمین جشنواره «مقاومت» در پایان بخشی از مهمانان را نیز کارآموزان سینمایی دانست و گفت: حدود 20 تا 30 کارآموز از کشورهای مختلف داریم که طبق دوره‌های گذشته در این جشنواره حضور پیدا می‌کنند تا ضمن شرکت در کارگاه‌های آموزشی بتوانند آموزه‌های خود را در کشورهایشان به کار برده و به ساخت فیلم‌های بهتری دست بزنند.

241243

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان