شب ناآرام در غزه علی‌رغم توافق آتش‌بس به وساطت مصر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی‌رغم مخابره گزارش‌هایی از حصول توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در نخستین ساعات بامداد سه‌شنبه، درگیری‌های میان دو طرف تا ساعت‌ها ادامه یافت.  

ابتدا «فوزی برهوم»، سخنگوی جنبش مقاومت حماس گفت میانجی‌گری مصر به حصول توافقی بر سر آتش‌بس میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی منجر شد.

اندکی بعد، برخی منابع خبری گفتند که حماس شرایط رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس را نپذیرفته است. 

ساعات بعدی بامداد سه‌شنبه رسانه‌های صهیونیستی بارها اخباری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در جنوب فلسطین اشغالی در نتیجه شلیک موشک‌های مقاومت مخابره کردند. رژیم صهیونیستی هم به تلافی چندین بار به شمال غزه حمله کرد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داده اسرائیل برای آماده شدن در برابر حملات حماس، پناهگاه‌های خود در نزدیک مرز غزه و در شمال و مرکز فلسطین اشغالی را گشوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد 15 هدف را در شمال غزه بمباران کرده است. این بیانیه تصریح کرده این حملات به تلافی شلیک موشک از غزه به سمت «اسرائیل» (فلسطین اشغالی) انجام شده‌اند. 

یک سخنگوی ارتش این رژیم گفته از ساعت 22 شب دوشنبه (به وقت محلی) نزدیک به 30 راکت از غزه به سمت «اسرائیل» (فلسطین اشغالی) شلیک شده است. او مدعی شده سامانه گنبد آهنین چندین مورد از این موشک‌ها را رهگیری کرده و مابقی در محوطه‌های باز فرود آمده‌اند.

رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه هم چند نقطه در غزه را هدف حملات موشکی قرار داد. تل‌آویو می‌گوید این حملات را به تلافی حمله موشکی حماس در بامداد دوشنبه انجام داده است. 

بامداد دوشنبه یک فروند موشک که به گفته مقامات صهیونیست از سوی حماس شلیک شده بود، به یک منزل مسکونی در شمال تل آویو اصابت کرد و در نتیجه آن، هفت صهیونیست‌ زخمی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان