کمالوندی:

مراودات علمی ایران با جهان افزایش پیدا کرده است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: بعد از بیرون رفتن آمریکا از برجام شاهد هستیم مراودات علمی ایران با جهان افزایش پیدا کرده است.

مراودات علمی ایران با جهان افزایش پیدا کرده است

خبرنگار: پاینده/بعد از خروج آمریکا از برجام، همکاری ایران با کشورهای اروپایی شتاب پیدا می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی پس از شرکت در جلسه هم اندیشی با رئیس و اعضای شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا با خروج آمریکا از برجام، تبادل علمی بین ایران و دیگر کشورها کاهش پیدا کرده است، گفت: بعد از بیرون رفتن آمریکا از برجام شاهد هستیم مراودات علمی ایران با جهان افزایش پیدا کرده است و در این باره نیز اعتبارات خوبی اختصاص پیدا کرده است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: برنامه ریزی‌های مشترکی بین آژانس و دیگر کشورها انجام شده است و در روزهای گذشته لحن کشورهای اروپایی نشان می‌داد که گفتار آنها حاکی از این است که خط آنها از خط آمریکا جداست.

کمالوندی گفت: روند همکاری بین ایران و دیگر کشورها بعد خروج آمریکا از برجام شتاب پیدا می‌کند و این علامت خوبی از علاقه مندی کشورهای اروپایی برای همکاری با ایران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان