درخواست وزارت بهداشت از شهرداری تهران برای کمک به زیرساخت‌های سلامت/ حال پایتخت خوب نیست

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شهرداری تهران خواست تا در تأمین زیرساخت‌های سلامت پایتخت کمک کند.

درخواست وزارت بهداشت از شهرداری تهران برای کمک به زیرساخت‌های سلامت/ حال پایتخت خوب نیست

کاظمی / وزارت‌خانه بهداشت و درمان از شهرداری تهران طلب کمک کرد! / وضع سلامت شهر تهران خوب نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در آیین امضای تفاهم همکاری بین شهرداری تهران و سازمان نظام پزشکی کشور گفت: اگر بخواهیم نظام سلامت را برای شهر تهران تعریف کنیم، با توجه به تعهدی که داریم باید تا سال 1404 به یک استاندارد تعریف شده برسیم.

او افزود: باید در 5 سطح ارتقای سلامت، پیشگیری، درمان، ارتباط و توانبخشی خدمات خود را به نحو شایسته ارائه دهیم و این کار باید بدون تبعیض اقتصادی و قومی برای همه مردم انجام شود و این یک تعریف جامع از پوشش همگانی سلامت است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وضعیت سلامت شهر تهران در مقایسه با سایر شهر‌ها خوب نیست، گفت: در حوزه خدمات پزشکی 40 درصد متخصصان در تهران هستند.


بیشتر بخوانید: سواد سلامت جامعه ایرانی پایین است


او با بیان اینکه وضعیت سلامت و معیارهای دسترسی به خدمات مربوط به بهداشت و درمان در حاشیه شهر تهران نسبت به بسیاری از نقاط کشور ضعیف است، گفت: با توجه به حضور پیروز حناچی و محسن هاشمی رفسنجانی در پایتخت، انتظار ما برای انجام اصلاحات در این زمینه جدی تر و بیشتر می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: از شهرداری تهران درخواست می‌کنیم که ما را در حوزه ارائه خدمات بهداشت و درمان به شهروندان تهرانی کمک کند.

توضیحات وزارت بهداشت درباره وضعیت سلامت شهر تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان