تذکر میرلوحی به کمبود سرویس بهداشتی در منطقه ۱۸

عضو شورای شهر تهران نسبت به کمبود سرویس بهداشتی در سطح منطقه ۱۸ به شهرداری تذکر داد.

تذکر میرلوحی به کمبود سرویس بهداشتی در منطقه 18

کاظمی/تذکر میرلوحی به کمبود توالت عمومی در منطقه 18/ هاشمی: از  واژه فارسی مستراح استفاده کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در صد هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر ایراد کرد، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌هایی که عزیزانشان را درحوادث اخیر از دست دادند، گفت: تقاضای من این است که هرچه زودتر نحوه بروز اعتراضات مردمی را مشخص کنیم، چون در این شرایط اعتراضات قانونی با آسیب‌زنندگان به جامعه مخلوط می‌شوند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه امروز روز جهانی توالت است، از سال گذشته توجه به این موضع بیشتر شده، گفت: در شهر تهران 9 هزار و 589 توالت ایجاد شده که این برای رعایت فرهنگ بهداشت، کاری مهم است.

میرلوحی با بیان اینکه برخی مناطق برای معلولان شرایط بهتری برای استفاده از توالت عمومی ایجاد کرده است، گفت: مناطق 16، 20، 22 در توسعه توالت عمومی پیشرو بوده‌اند.

او با بیان اینکه 15 مجموعه که در جمع 100 توالت می‌شود، در این مناطق اضافه شد و گفت: در حال حاضر 135 توالت کم داریم که باید هرچه سریعتر ساخته شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان زیباسازی منابع‌اش به دو فعالیت مهم اختصاص یافت و گفت: یک موضوع مربوط به پل‌های عابر پیاده و دیگری هم سرویس‌های بهداشتی است.

میرلوحی در پایان خاطر نشان کرد: در میان مناطق تهران منطقه 18 سرانه پایینی در تأمین توالت عمومی دارد که این موضوع را به عنوان تذکر اعلام می‌کنم.

پس از سخنان میرلوحی، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در تذکری به میرلوحی گفت: واژه توالت کلمه خارجی است و باید از کلمه فارسی مستراح استفاده کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان