فتاحی: به ناظر بازی گفتیم آماده بازی هستیم اما پرسپولیسی‌ها قبول نکردند

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به جلال مرادی گفتیم که تیم‌مان آماده است و حتی او با پرسپولیسی‌ها صحبت کردند ولی قبول نکردند بازی کنند.

فتاحی: به ناظر بازی گفتیم آماده بازی هستیم اما پرسپولیسی‌ها قبول نکردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا  فتاحی در خصوص عدم برگزاری بازی مقابل پرسپولیس گفت: دیشب در جلسه هماهنگی گفتم که اگر قرار است به خاطر  ویروس کرونا بازی بدون تماشاگر برگزار شود، بازی را لغو کنیم و  آقای جلال مرادی ناظر بازی هم در صورتجلسه نوشتند که باشگاه سپاهان خواهان لغو بازی است.

وی ادامه داد: پس از مخالفت، کارهای برگزاری بازی را انجام دادیم و از ساعت 2 بعدازظهر هم در لابی هتل بودیم. به هواداران‌مان احترام می‌گذاریم آنها با این تیم خوشحال و ناراحت می‌شوند ولی ازدحام جمعیت بود و نتوانستیم از هتل بیرون بیاییم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: به جلال مرادی گفتیم که تیم‌مان آماده است و حتی او با پرسپولیسی‌ها صحبت کردند ولی آنها قبول نکردند بازی کنند. در بازی فینال هم همین اتفاقات افتاد و 4 ساعت تاخیر در شروع مسابقه پیش آمد ولی بازی انجام شد. چرا تیم‌های شهرستانی باید این هزینه‌ها را بدهند؟ چرا ما نباید از حق میزبانی‌مان استفاده کنیم؟ هواداران ما از روزهای قبل تدارک دیده بودند. به خاطر دستوراتی که وجود داشت و رعایت بحث منافع ملی آمدیم ولی با توجه به اینکه آقای مرادی با پرسپولیسی‌ها صحبت کردند ولی آنها قبول نکردند بازی کنند.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان