با توجه به تعداد زیاد مخاطبان این بازار هدف، انتظار میرود استقبال خوبی از این سرویس شود. علاوه بر چنین محصولاتی، انواع کرم، صابون، ماسک و ... نیز در این دسته محصولی قرار خواهند گرفت. به گفته مهراد عبدالرزاقی، رئیس هیاتمدیره اسنپ فود، احتمالا این خدمات در گامهای بعدی به حوزه کتاب، لوازم دیجیتال و ... برسند. اضافه شدن حوزههای خدماتی جدید به مرور و بسته به پاسخ مخاطبان به این خدمات صورت خواهند گرفت. این روند تا جایی ادامه خواهد یافت که هر فردی بتواند به آسانی هر کالایی که موردنیاز باشد را آنلاین سفارش دهد و در سریعترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرد. تمایز این سرویسهای جدید اسنپ نسبت به فروشگاههای اینترنتی موجود، سرعت در تحویل کالا به مشتری است. اکنون بازه زمانی تحویل کالا در اکثر فروشگاههای اینترنتی بزرگ 2 روز تا یک هفته است و هدف اسنپ کاهش زمان تحویل چنین محصولاتی به چند ساعت است.
آمار اخیر این اپلیکیشن نشان میدهد در این روزهای درگیری با کرونا که تقاضا برای سرویس تحویل غذا کاهش یافته است، سفارشهای کالاهایی مانند گوشت، میوه، نان و اقلام سوپر مارکتی از طریق اپلیکیشن اسنپ تا 4 برابر افزایش داشته است. با وجود آنکه در پی طرحهای بهداشتی جدید در سرویس اسنپفود پیشبینی میشود مجددا تقاضای این سرویس به حالت قبل برگردد، اما شرایط پیش آمده فرصت مناسبی برای تیم اسنپ فراهم کرد تا بتوانند سرویسهای دیگر این اپلیکیشن را توسعه دهند و به بازدهیهای چشمگیر نسبت به گذشته دست یابند.