اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک

خرید ملک در ترکیه یکی از راحت ترین مسیر ها برای اخذ شهروندی ترکیه است، با دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک ترکیه می توان برای فرد و اعضای زیر ۱۸ سال خانواده اقامت ترکیه دریافت کرد. یکی از دلایلی که ایرانیان را برای خرید ملک انتخاب می کنند آب و هوای مطبوع ترکیه است اما اصلی ترین دلیل قمت های مناسب ملک و همینطور هزینه های مناسب زندگی در ترکیه است.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک

در ترکیش مگ با ما همراه باشید تا جزییات اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در املاک ترکیه و مزایای آن را با شما به اشتراک بگذاریم. امیدواریم این مطلب بتواند به کسانی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارند کمک کند.

دریافت پاسپورت ترکیه

همانطور که گفته شد شخص می تواند با خرید ملک در ترکیه برای خود و همسر و فرزندان زیر 18 سال اقامت دائم دریافت کند. با گرفتن پاسپورت ترکیه  فرد می تواند از تمام مزایای یک شهروند ترک از خدمات روزمره تا حق رای به عنوان یک شهروند ترک برخوردار باشد.

از چند طریق می توان برای اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک ترکیه اقدام کرد، در این مطلب به اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک پرداخته ایم. سایر روش ها برای اخذ شهروندی ترکیه در اینجا ذکر شه است.

· کارآفرینی یا ایجاد شغل در ترکیه

· سپرده  گذاری در ترکیه

· خرید سهام  ارواق عرضه

· ازدواج با شهروند ترک

· ادامه تحصیل در ترکیه

· ثبت شرکت در ترکیه

· شهروند ترکیه بودن یکی از اعضای درجه یک خانواده

· داشتن 5 سال بیمه کاری

مزایای اخذ شهروندی ترکیه

اخذ شهروندی کشور ترکیه با توجه به پیشرفت سریع و چشمگیر این کشور و مقایسه با سایر کشور ها با شرایط یکسان بسیار مقرون به صرفه است.

سطح رفاه اجتماعی و خدمات شهری این کشور نسبتا بالاست و شرایط آن برای اخذ شهروندی سختگیری های سایر کشورها را ندارد و متقاضیان وقت و هزینه کمتری برای اخذ شهروندی  صرف می کنند. با توجه به موارد بالا و اینکه ترکیه به ایران بسیار نزدیک است بسیاری از ایرانیان دریافت اقامت ترکیه را به سایر کشورها ترجیح می دهند و همواره تقاضا برای گرفتن پاسپورت ترکیه بسیار بالا می باشد.

· اخذ گذرنامه و شهروندی این کشور پروسه ی کوتاهی کمتر از 30 روز کاری دارد.

· با دریافت پاسپورت ترکیه می توان  به 105 کشور بدون ویزا مسافرت نمایید.

· شما به عنوان یک شهروند ترکیه از تمامی مزایای و حقوق یک شهروند ترک برخوردار خواهید بود.

· پاسپورت ترکیه جزو 30 پاسپورت برتر در دنیا است

· امکان استفاده از خدمات درمانی و پزشکی بطور کامل

· امکان استفاده از مزایای طرح  بازنشستگی

· امکان حق رای

· امکان اخذ شهروندی ترکیه در کنار حفظ تابعیت قبلی

· امکان تحصیل رایگان

· افتتاح حساب در بانک های بین المللی و ترکیه ای

· امکان استفاده از وام از بانک های دولتی و خصوصی

· دریافت اعتبار LC

· اخذ مجوز کار برای مراکز خصوصی و حتی دولتی این کشور

· نداشتن مشکلات تحریم

· ثبت شرکت در ترکیه

· بیمه های رایگان دولتی

· اجباری نبودن اقامت در خاک ترکیه برای دریافت حق شهروندی و پاسپورت ترکیه

خرید ملک در ترکیه

حداقل سرمایه برای  خرید ملک در ترکیه معادل 250.000 دلارآمریکا است که می توان برای خرید خانه، محل کار، زمین خالی، ملک تجاری اقدام کرد.  

مراحل خرید ملک در ترکیه

پس از اینکه شخص آپارتمان، خانه یا ملک مورد نظر را انتخاب کرد می تواند شرایط خرید ملک در ترکیه  را بررسی کند و با توجه به جزئیات قرار داد و توافق نامه قرار داد ثبت کند.

هر سرمایه گذار خارجی می تواند در مدت زمان اقامت خود در ترکیه از وجود یک مترجم حقوقی که توسط دفاتر اسناد رسمی دولت منصوب شده است راهنمایی دریافت کنند. پس از تایید قرارداد توسط طرفین افراد گذرنامه خود را برای ترجمه به دفتر اسناد رسمی ببرند و یکی الزامات دولت ترکیه برای ثبت قرارداد است. پس از تایید مدارک می توانند قرار داد مورد نظر را امضا کنند و خریدار مبلغ توافق شده را به حساب فروشنده واریز می کند.

نهایتا پس از مشخص شدن تمام جزییات مربوط به خرید و سکونت برای صدور سند رسمی اقدام می شود. سند رسمی که TAPU نام دارد که شامل عکس مالک و یک تمبر و امضای رسمی خریدار می باشد. قطعا زمان دریافت سند باید جزییات را با دقت بررسی کرد که مشخصات مندرج در سند مغایرتی با مشخصات خریدار نداشته باشد.

اداره مالیات محلی ترکیه برای سرمایه گذاران یک حساب بانکی در ترکیه باز کند و این موضوع جهت خرید ملک در ترکیه الزامی است. پس از افتتاح حساب بانکی، یک شماره مالیات اختصاصی به سرمایه گذاران اعطا می شود که باید آن را در شهرداری محلی و منطقه ثبت کنند. 3٪ از ارزش ملک را به عنوان مالیات و عوارض در مرحله انتقال سند به خریداران ملک در ترکیه از طرفین دریافت می شود. خریدارن باید 3٪ از ارزش خرید ملک را به عنوان “هزینه تمبر” پرداخت کنند.

مدارک و شرایط لازم برای خرید ملک در ترکیه

· سرمایه گذاری حداقل 250، 000 دلار آمریکا برای خرید ملک در ترکیه

· پر کردن فرم و در خواست خود مبنی بر سرمایه گذاری و اخذ اقامت

· نگهداری ملک خریداری شده برای حداقل 3سال

· دریافت شماره مالیاتی توسط خریداران و سرمایه گذاران با مراجعه به اداره مالیات ترکیه

· 6قطعه عکس.

· اصل و ترجمه تایید شده پاسپورت خریدار.

· در صورت خرید وکالتی ارائه اصل و ترجمه تایید شده وکالتنامه مورد نیاز است.

· ارائه مدارک مترجم رسمی که از خود مترجم دریافت می شود.

مشاوران ترکیش مگ به عنوان نماینده شما قادر خواهند بود از صفر تا صد امور مربوط به خرید ملک برای اخذ شهروندی در ترکیه را انجام دهند. برای انجام امور مربوط به افتتاح حساب بانکی، ترجمه و تائید مدارک، ارزیابی ملک، دریافت شماره مالیاتی، دریافت کارت اقامت و نهایتا پاسپورت ترکیه در کنار شما و راهنمای شما خواهیم بود.

2121

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان