صاحب "پینگیل" هم نظریه انتخاباتی داد! +فیلم

طبیعی است اگر پشت فرمان اجرایی تحریم انتخابات افراد هوشمندتری فعالیت داشتند، سکان تحریم را به صاحب پینگیل واگذار نمی‌کردند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - حدیث تهرانی بازیگر و همسرش کیان مقدم موزیسین زوج مشهوری که با ویدئو گم‌شدن سگشان پینگیل در فضای مجازی به شهرتی کم‌سابقه دست یافتند، در ایام نزدیک به انتخابات اظهار نظرهای عجیبی را  منتشر کردند.

در این ویدئو کیان مقدم می‌گوید: در این وضعیت وحشتناک گرانی و کرایه‌خانه‌ها و معاش سخت مردمی تومانی درمی‌آورند و دلاری خرج می‌کنند.

حدیث تهرانی در ادامه اظهارات همسرش می‌گوید: خیلی خوبه! داریم اروپایی زندگی می‌کنیم.

در ادامه کیان مقدم این سئوال را مطرح می‌کند: به نظرت واکسن‌هایمان را می‌زنند یا نمی‌زنند؟

حدیث تهرانی به تمسخر در ادامه این مونولوگ دونفره می‌گوید: فکر می‌کنم اسفند سال آینده واکسن‌های را زده‌ایم و در این وضعیت گل و بلبل باید به کی باید رای بدهیم؟

دو ویدئوی متفاوت از حدیث تهرانی و همسرش صاحبان پینگیل

در واقع خط فرمان عدم مشارکت دست‌فرمان جدید سلبریتی‌ها برای تحریم خاموش انتخابات با میکروسلبریتی‌های ناشناخته‌ای مثل صاحبان پینگیل آنرا کلید زده شد.

چندی قبل این زوج در فضای مجازی ویدئوهای بسیاری را منتشر کردند و  وضعیت ابزورد فوق العاده توام با ماتم و حزن را برای یافتن سگ کوچکشان به نمایش گذاشتند که  این ویدئو در فضای مجازی بشدت وایرال شد.

در نهایت چندی بعد حدیث تهرانی و همسرش در صفحه اینستاگرام خود خبر از پیدا شدن سگ خود دادند.

حدیث تهرانی با انتشار ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرامش، با بغض و خوشحالی وصف ناپذیری خبر از پیدا شدن سگشان خبر داد  و از کسانی که در این مدت از داخل و خارج کشور تماس گرفتند و ابراز محبت نمودند تشکر کردند!

حدیث تهرانی گفت: «سگ، این حیوان‌های زبان بسته را ندزدید، شاید بیماری داشته باشند و به خانواده‌ای که با آن‌ها زندگی می‌کنند وابسته باشند»!

ویدئوی دوم و چشمان اشک‌بار حدیث تهرانی بابت پیدا شدن این سگ ابزوردتر از ویدئوهای قبلی بود. طبیعی است اگر پشت فرمان اجرایی تحریم انتخابات افراد هوشمندتری فعالیت داشتند، سکان تحریم خاموش را انتخابات را به صاحب پینگیل واگذار نمی‌کردند.

حدیث تهرانی که در شهرت طلبی از هیچ کوششی کوتاهی نمی‌کند مدت‌های طولانی بابت تشابه نام خانوادگی خود با هدیه‌تهرانی هیچ پاسخی معین و مشخصی به رسانه‌ها ارائه نمی‌کرد و با این ترفند شهرت خود را در حوزه تولیدات نمایشی کمی ارتقاء بخشید اما او شهرت خود بیشتر وامدار پینگیل است و قاطبه مخاطبان سینما و تلویزیون او را با آثار نمایشی که ایفای نقش کرده به یاد نمی‌آورند و این اظهار نظرها بر شهرت نداشته این نابازیگر مشهور دامن می‌زند.

اما مهمترین نکته‌ای قابل اعتنا در این فرافکنی انتخاباتی این است صاحبان پینگیل به جای فکر کردن به حقوق اساسی مردم باید به فکر حقوق اساسی طبقه محدودی از جامعه‌ی باشند که قدرت و توانایی نگهداری سگ‌های گرانقیمت با غذا و سایر هزینه‌های گزاف مثل پینیگل را داشته باشند!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان