تاکید فرماندار فهرج بر تسریع در اعطای وام ازدواج به جوانان

فرماندار فهرج خواستار تسهیل و تسریع روند پرداخت وام ازدواج توسط بانک‌ها به جوانان شد و تاکید کرد: یکی از مشکلات زوج‌های جوان در خصوص دریافت تسهیلات ازدواج است و برخی از افراد در زمینه اخذ وام ازدواج با سنگ‌اندازی‌هایی از سوی بانک‌ها مواجه هستند که این سنگ‌اندازی‌ها باید حل شود.

تاکید فرماندار فهرج بر تسریع در اعطای وام ازدواج به جوانان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اولین جلسه کمیته ساماندهی ازدواج شهرستان فهرج به ریاست فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با حضور اعضای این کمیته در محل فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار فهرج در این جلسه یکی از مهمترین مشکلات ازدواج جوانان را مسکن عنوان کرد و از همه دستگاه‌های اجرایی متولی زمین و مسکن شهرستان خواست تا بصورت شبانه‌روزی در جهت رفع این مشکل تلاش کنند.
حسین سعیدنیا در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل زوج‌های جوان در خصوص دریافت تسهیلات ازدواج اشاره و بر تسهیل و تسریع در روند پرداخت وام ازدواج توسط بانک‌ها تاکید کرد.
او افزود: یکی از مشکلات زوج‌های جوان در خصوص دریافت تسهیلات ازدواج است و برخی از افراد در زمینه اخذ وام ازدواج با سنگ‌اندازی‌هایی از سوی بانک‌ها مواجه هستند که این سنگ‌اندازی‌ها باید حل شود.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فهرج از تشکیل مجمع خیرین ازدواج در شهرستان خبر داد و افزود: پیگیر هستیم تا با استفاده از ظرفیت خیرین در این حوزه، زمینه ازدواج جوانان فراهم شود.
فرماندار فهرج در ادامه گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلفند تمامی مراکز فرهنگی، هنری، پژوهشی، تفریحی و ورزشی خود را با هماهنگی کمیته سامان ازدواج شهرستان به منظور برگزاری جشن ازدواج زوجین در اختیار قرار دهند.
در ادامه جلسه دیگر اعضاء نیز نقطه نظرات خود را در خصوص موضوع ازدواج بیان کردند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان