پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت دهه مبارک فجر

سید رضا قاسمی شهری در پیامی، فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، سید رضا قاسمی شهری در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح ذیل است:

بسم‌الله الله الرحمن الرّحیم

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد.

انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود.
اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها، دسیسه‌چینی‌ها، فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی‌شان هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

اینجانب امیدوارم با همت وتلاش شما فرزندان پیر فرزانه انقلاب، خمینی کبیر (ره) و با سرمشق و سرلوحه قرار دادن فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدض) شاهد موفقیت روز افزون در عرصه‌های مختلف به ویژه تولید در پتروشیمی شهید تندگویان باشیم.

در پایان فرارسیدن دهه فجر را که یاد آور پایداری و رشادت شیرزنان و غیور مردان این مرز وبوم می‌باشد صمیمانه به شما همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت وسربلندی شما را در راه خدمت به میهن عزیزمان از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

سید رضا قاسمی شهری

مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان