واکنش صداوسیما به یادداشت منتشر شده در عصرایران درباره وحید جلیلی

روابط عمومی صداوسیما: در واقع نگارنده این مقاله بدون توجه به جان کلام تحلیل خود را بر جملات انتخابی بخشی از گفتگو استوار کرده که چون پایه ای اشتباه دارد نتیجه گیری نیز مستحکم و مستدل نیست

روابط عمومی صداوسیما با ارسال جوابیه ای به یادداشت منتشر شده در عصرایران با عنوان "مهر تأیید وحید جلیلی بر ادعای براندازان!" واکنش نشان داد.

متن نامه و جوابیه روابط عمومی صداوسیما به این شرح است:

مدیر مسئول محترم سایت عصر ایران
با سلام و احترام
پیرو درج مطلبی تحت عنوان « نقدی بر این گفته مرد شماره دو صداوسیما که «طبقه متوسط نداریم» که پنجشنبه 15 تیر 1402 و مطلب «چیزی به نام «طبقه متوسط» نداریم! » دوشنبه 12 تیرماه منتشر شده لازم به تاکید است: نگارنده محترم این سطور بهتر بود تمام گفتگو را با دقت می خواند. در واقع نگارنده این مقاله بدون توجه به جان کلام تحلیل خود را بر جملات انتخابی بخشی از گفتگو استوار کرده که چون پایه ای اشتباه دارد نتیجه گیری نیز مستحکم و مستدل نیست. انتظار می رود آن سایت و نگارنده با دقت نظر بیشتر به گفتگویی استناد کنند که در مجله سوره منتشر شده، مراجعه کند.
مقتضی است ضمن حذف مطالب خلاف واقع مذکور، براساس قانون مطبوعات و به منظور روشن شدن اذهان عمومی متن ذیل با توضیحات لازم عیناً در همان بخش منتشر شود.

ابوالقاسم هوشمند
مدیر اطلاع رسانی و امور رسانه ها


سوال مجله سوره:
* الان کلمه‌ای که به گفتار و طرح شما نیرو می‌دهد، در مدیریت سازمان صداوسیما چیست؟
پاسخ: یک قدم عقب‌تر بیاییم و ببینیم دستگاه‌ رسانه‌ای همچون صداوسیما انرژی خود را برای حرکت از کجا می‌گیرد؟ بخشی از حرکت‌ها و جهت گیری‌ها از انرژی‌های منفی می‌آید؛ یعنی جریانی منفی‌بافی می‌کند و باج می‌گیرد. در برخی مقاطع، طبقه‌ای با شکل‌دادن به ادبیات انتقادی، امکانات صداوسیمای جمهوری اسلامی را به نفع خود تسخیر کرده است که این ریشه در فضای آکادمیک ما دارد. مثلاً کلیدواژه‌ای به نام «طبقه متوسط» می‌سازند که طبقه متوسط نیست بلکه بزک‌شده طبقه مرفه نوکیسه بی‌هویتِ بی‌آرمانِ غرب‌زده است. انرژی خود را خیلی مواقع از اینجاها می‌گرفتند که باید سبک زندگی ما، خواسته‌های ما را بازنمایی کنی، ضریب بدهی، برجسته کنی، ما را غالب نشان دهی. اگر این کار را نکنی ما با تو درگیر می‌شویم. مدیریت هم از ترس این فضا یا برای به‌دست‌آوردن تأیید این جریان، جهت‌گیری حرکتش را تعیین می‌کرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان